åhhhh....

... vad livet kan vara frustrerande ibland...

Var förresten ute och körde lite lydnad med Vila nu på kvällen å det kändes så himla bra till en början men sen blev det fasiken bara pannkaka av allt typ!! Hon gick en bit brevid mig på fria följet, hon tog steg på ställandet å hon la sig inte tillräckligt snabbt... Just ställandet o läggandet är bra moment av henne annars... Men men, det kan ju inte gå bra jämt.. :(

Nu har jag en hektisk period framför mig med nyår, tävling och kurs... Fast allt ska bli så himla skoj å jag kommer inte ångra en sekund att jag gör allt det här... Givetvis ställer jag upp för min kompis oxå!!!!

Min bror kommer ner och hälsar på oxå, det längtar vi efter!!

Men shit pommefrites, jag har glömt av Simmas födelsedag!!! Hon ska genast få en vovve-bakelse!!

4 år blev hon den 26 dec.... Tiden rusar iväg.. Grattis till Frazze oxå såklart....

Supersöta sockerfina Simma
Älskade Lady Madonna!!!!

TJINGELING!!!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jo då..

Skall vara funktionär och tävla om det funkar för Zehera. Men bara två dagar. Skall försöka bli frisk så jag kan åka till Dalarna en sväng!

Kram

2008-12-29 @ 20:08:59
URL: http://marrenaas.blogg.se/
Postat av: Carina o B&T

Man hänger kanske dom så för att inget djur ska komma och äta på dom .. (bara vad jag tror .. har aldrig sett något sådant här )

Kl 12-14 på Fredag

Du kan få vara med i min och Håkans Minnesklubb om du vill Vi har trevligt på våra möten ... ha ha om vi nu då glömmer av att gå dit ))

Åh .. Du !! Glöm inte födelsedagspuss till Simma från Oss i Hällis :)

2008-12-29 @ 22:40:27
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Johanna

GRATTIS SIMMA från gänget i KBA. Vi syns imon ;-) Truddeluuuuu

2008-12-30 @ 08:54:33
Postat av: Ida

Grattis i efterskott till Simma!



Ville bara önska gott nytt år! Vi ses väl på MyDog? :)

2008-12-30 @ 20:34:49
URL: http://agilida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0