Anmäld??

Inte riktigt än men imorgon, då är jag och Vila anmälda till vår första lydnadstävling. Nervös??? JAAAAA!!!!!
Fast samtidigt ska det bli spännande att se vart vi står då det uppstår lite nya situationer runt våran lydnad... =)
Kommer inte avslöja när eller vart för då kommer jag bli ännu mer nervös men jag kan erkänna att jag missade att anmäla mig till den som var tänkt iaf, vår hemmatävling i slutet av dec =(
Men men, fröken bordercollie kanske inte alls gillar att "visa" upp sig då det gäller lydnaden. Annat är det med agilityn, tokfia =)

Sen har jag börjat med en till sak och det har inget med vovvarna att göra... Jag har börjat mata småfåglarna här hemma.. Det är så rofullt att sitta i soffan och se hur de små äter av maten jag hängt ut... Fjantigt?? Må så va men detta är något som jag å min farfar hade som tradition varje år då det blev dags för fåglarnas mat... Så jag tänkte fortsätta med det nu när vi bor i hus och har stor trädgård!!

Jul är det snart oxå å jag är snart klar med alla julklappar, skönt att inte stressa med sånt.. Tror jag var klar i november eller nåt sånt förra året =)

Hmmm, nej nu blir det en kisserunda för vovvarna innan jag, eller vi alla ska krypa ner i sängen...

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Åh, lycka till!



Mata småfåglar är väl inte ett dugg fånigt!

2008-12-10 @ 09:55:13
URL: http://www.toktassarna.wordpress.com
Postat av: Ida

Vad bra att du får skratta lite, det är liksom det som är meningen... ;)



Lycka till på lydnadstävlingen, ska hålla tummarna! :)

2008-12-10 @ 11:12:14
URL: http://www.agilida.se
Postat av: Åsa o Lovis

Åh, snart vet jag inte. Jag börjar vara sugen på att försöka vara startklar till sommaren. Sen om vi startar vet jag inte. Hon har ju som du vet vissa problem med scenskräck när det gäller lydnad :)

2008-12-10 @ 15:34:50
URL: http://www.toktassarna.wordpress.com
Postat av: Frida o Isa

Tack för inlägget i min blogg, det värmer =)

Kanske kan vi planera in en resa till Trelleborg tillsammans, hade varit jättekul??

Kram

2008-12-11 @ 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0