Bilderblogg..

Hej svejs!!

Tänkte för en gångs skull uppdatera min blogg... Händer väl inte så himla mycket om jag ska vara ärlig...
Här om dagen tog jag fram min filmkamera, ställde upp den på räcket till altanen, ut med Vila och filma vårat träningspass, lydnaden då =)
Hon gick ganska så bra faktisk, det enda som jag inte var nöjd med var att hon tog ju för tusan ett steg under ställandet.. Inte bra, gjorde det vi flera tillfällen... Så det är bara att fortsätta träna på det, vill ha ett snabbt stilla ställande...

Idag var vi ute på tomten ett tag och jag fotade lite men den är ju skit-tråkig våran kamera.. fattar inte vad det är som är fel men den ska ju in på service så det ska nog bli ordning på den med någon gång ;)

Fina bordercollie..Vila vilar =)

Supersöta sockerfina Simma

Men mattes älskade Tok=)

Han är så himla mysig denna lilla papillon, han kanske börjar bli vuxen nu =)

Kärleksparet enligt Ajax iaf =)

Sötnosar!!!

Miss-Vila

Måste bara få skryta lite om Vila idag oxå.. Körde H in till stan idag å då tänkte jag att jag åker och tränar lite med henne och Simma... Och vi hamnade i Hällesåker och körde ett pass, dock var det lite halt så vi tog det lite försiktigt... Men oj oj oj, vad bra Vila var idag.. Körde vidare på våra slalomingångar å det gick ganska så bra, men det kan ju bli fel oxå så det behöver vi verkligen träna på... Körde lite raksträckor å det går bara bättre och bättre, hon har ju lite svårt för att släppa mig den lilla fröken... Men vi tränar på å ska bli ett bra team hoppas jag.. =)
Simma och jag tränade på STARTER och hon satt inte så bra nej.. Första vändan satt hon som ett litet ljus men sen var det slut med det... Körde även olika slalomingångar å det gick bra, ingångar med olika byten innan osv... Nöjd med dagen.. Efter det tog vi en skön promenix i skogen alla 5...

Nu är jag själv hemma med vovvarna och jag har ätit en god middag, kyckling.. Har tvättat, bäddat rent i sängen och nu ska jag göra knäck!!!

Just det ja, min tokiga bordercollie och jag ska åka på vallkurs nere hos min uppfödare i Skåne i jan. Det ska bli så himla skoj å vi längtar efter att bli proffs i fårhagen nu =)  =) =) =)=)=)=)

TJINGELING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0