Historien om kotten...

För några dagar sen hittade jag Vilas älskade kotte.. Herregud, hennes lilla kotten....
Det är en liten brun igelkott som jag köpte på ikea då vi fick hem Vila. Och denna kotte har hon varit så rädd om och vårdat den sååå fint.. .Inte tuggat på den, mer snuttat osv.
Och nu när jag hittade den och hon fick den blev hon så himla lycklig, det var så skoj att se henne...
Kommer några bilder på henne här...

Vilas igelkott..

lycka....

lycka igen...
Hon hoppar, stuttsar och leker med denna kotte.. Den är hennes!!!

Lilla kotten...
Nåde den som tar den... =)

Måste ta med ett kort på Gizze oxå, hans spanar plats på soffan...
Gizze spanar...


Sötnos!!!
Utsikten är enorm så jag förstår att papillon vill sitta där å spana....

Pm:et till mydog har kommit å det kommer bli låååånga dagar... Från kl.7- 22 kanske.. Oj oj, vad jobbigt!! Men det får det vara värt!! =)

Nu ska jag å Vila åka till stan och köpa lite hundmat, människomat (tacos) och så ska vi träna lite lydnad oxå.....

TJINGELING!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0