Vad är en blogg???

Kanske ett ställe där man skriver lite vad man vill lite då å då, inte typ ALDRIG :D

Oj oj, jag har ju inte uppdaterat min blogg på flera veckor ju... :( Carina skickade ett sms och frågade vart vi tagit vägen ;)
Här är vi och vi mår bara bra, längtar efter våren å idag är det toppenväder....Vi har varit ute hela morgonen/fm och bara varit.. Så himla skönt å vovvarna älskar det...
Anledningen till att jag inte uppdaterat på länge är för att jag å H har fixat som tokar i vårt hus.. Jobba på dagarna för att sen komma hem å fixa det tär på en så vi har varit så trötta på kvällarna....

Men nu är det så fint å härligt här hemma så vi är nöjda....

Ska bara skryta lite över Vilas syster Nikki... Hon har varit så duktig å varit å tävlat lydnad å klarat av ett 1:a pris... Bra jobbat, undrar just när vi ska våga oss på tävling igen??? Hon kanske aldrig blir mogen för det, vem vet.. Vilket är synd för när hon går som bäst då är hon grym...... Synd oxå att hon har så fullt upp med att kolla in allt som är runtom planen...

I helgen får vi främmande å denna helg ska gå i hundens tecken, vi ska träna hund, träna hund å åter träna hund :D Ska bli skoj å vi hoppas på kanonväder....
Sen ska jag å Vila äntligen åka till Frida och Isa oxå, om 2 veckor ungefär.... Ska bli så himla skoj!!!!

Nej gott folk, nu vet ni att vi lever.. Men nu ska vi gå ut igen....

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Klart ni vågar er ut igen, kolla på Lovis på Hunddata så ser du hur många gånger vi fått kämpa på lydnadsplan innan hon släppt publik och annat läskigt...

2009-04-01 @ 12:58:02
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Carina o B&T

Jag blev ju lite orolig när du inte skrev på bloggen och jag inte pratat med dej över 1 vecka !!!

Jag är ju lite "nojig" då jag vet hur livet och tillvaron kan raseras i en grisblink .. men NU känns det skönt när jag har pratat med dej och vet att allt är bra :)

Underbart med härligt väder och att Ni trivs på Landet

Jag har inandadt Koskitslukt Hela Dagen .. men Konstapeln Billy i högsta hugg för att se så elak ut han bara kan mot alla kossorna .. Han ser så "dum" och roligt ut ... ingen kossa bryr sej :)

Du vet vad vi har pratat om ... Vila är "kung" i Lydnad OCH Agility .. ta det lugnt och ta ett Toy :)) så ordnar det sej framöver .. Kör du för fort kör du av vägen .. tänk på det .. du !!

HEJA VILA !!



Carina o B&T

2009-04-01 @ 21:02:24
URL: http://www,mydogs.se
Postat av: Carina o B&T

Jag blev ju lite orolig när du inte skrev på bloggen och jag inte pratat med dej över 1 vecka !!!

Jag är ju lite "nojig" då jag vet hur livet och tillvaron kan raseras i en grisblink .. men NU känns det skönt när jag har pratat med dej och vet att allt är bra :)

Underbart med härligt väder och att Ni trivs på Landet

Jag har inandadt Koskitslukt Hela Dagen .. men Konstapeln Billy i högsta hugg för att se så elak ut han bara kan mot alla kossorna .. Han ser så "dum" och roligt ut ... ingen kossa bryr sej :)

Du vet vad vi har pratat om ... Vila är "kung" i Lydnad OCH Agility .. ta det lugnt och ta ett Toy :)) så ordnar det sej framöver .. Kör du för fort kör du av vägen .. tänk på det .. du !!

HEJA VILA !!



Carina o B&T

2009-04-01 @ 21:03:49
URL: http://www.mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0