Träningstävling....

Oj, här kommer vi på sista träningstävlingen å gör 1 superlopp och 1 sådär lopp med Simma och Ajax och kniper plats 2 med Simma och plats 3 med Ajax totalt av 4 tillfällen... Så himla skoj att det gick så himla bra... Simmas lopp var riktigt gott å Ajax lopp hade en bra fart i sitt lopp, sen att han missade två hinder som vi tog om gjorde absolut ingenting.. Han var faktiskt jätteduktig med tanke på att han knappt kör agility längre... Simma fixade slalomingången kanonbra och staket med 4 hinder var inga problem, hon brukar ibland få för sig att man inte behöver ta alla hinder då... Knasvovven!! Men Simma hon är minsann en hund som älskar att tävla inne.. =) 
Missar ju alltid träningstävlingarna eftersom jag jobbar då men nu var det på en helg som jag var ledig på så då tog vi tillfället i akt å åkte dit.. Å jag är så himla glad att jag gjorde det för det var skoj å härligt med trevliga klubbkamrater å J såklart... Lena har gjort ett hästjobb med denna eller alla träningstävlingar så ett stort tack till henne!!!





Gizze han fick som vanligt tokryck, men hade väldigt skoj!! Jag tar det lite för vad det är å kör med han numer för att han tycker det är skoj... Disk blev det!!
Jag har ju Vila som jag ska få ordning på nu och det tar lite tid, men det är det värt.. =)
Vila rev otäckt mycket igår, 4 eller 5 hinder å jag lovar att jag ska få bukt med det där.. Mycket teknikträning ska det bli, för får vi till det där då jädrar blir det åka av... :P Hon kan skärpa sig men när det blir för ivrigt då
kommer rivningarna... =( Blev disk iaf.........

Julbord har jag varit på ikväll å det behövs ingen mer julmat nu i år för så mätt blev man typ..... Gött var det iaf..

Nu ska det sovas!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Chattis

Jättefina bilder på världens bästa sheltietjej;) Frazze är hos Chrille o blivit sjuk :( tråkigt/jobbigt att vara här o han där när han är dålig. Chrille har tagit ledigt för sjuk hund :O Snacka om telefonkontakt mellan oss. Stackars lilla Frazze. Kramiz

2009-12-14 @ 10:47:54
Postat av: Mange (Frazzes husse)

Hälsa Simma och de andra....jag (Frazze) är i exil i Eksjö. Saknar nog Kristianstad för jag blev dålig...



..när kommer ni på besök nästa gång?

Jag (Frazze) tycker inte om att åka bil...

2009-12-15 @ 21:42:21
Postat av: Simma

Nä men Frazze då, vad är det som inte är bra??? Tror vi kommer ner i mars så det är ett tag kvar.. =( Då blir det tävling och shopping på mässan.. =)

Krya på dig nu brorsan!!!

2009-12-16 @ 09:23:42
Postat av: Nattis

Tack så mycket för raderna i bloggen! :)

2009-12-19 @ 15:26:27
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0