Dumma axel....

Eller nyckelben eller vad den nu är..... Igår då vi var å tränade jag å Carina beslutade vi oss för att ta fram den stora balansen de har där på Hjärtat, tyvärr då vi bar bort den efter träningen bar jag nog lite fel för senare på kvällen kunde jag knappt röra högerarmen... Kan inte komma på att det ska kunna bero på något anant jag gjort... Det sitter i axeln och stramar ut i nyckelbenet typ, en hemsk smärta... Smörjde med gel å det blev inte bättre för 5 öre.. Tog en tablett oxå å gick å la mig sen... Sur som en ättika för det gjorde så ont... Det var i vissa vinklar som jag inte kan röra den i.. Men när jag vaknade imorse var det okej, eller rätt så okej iaf... Mycket bättre!!
Men jag antar att det är de där förbaskade hindren, det är livsfarligt med agility...
Träningen skriver jag inte så mycket om för de gav mig typ gråa hår... Vila mest då!!! :)
Men fick iaf springa lite med Billy igen å det är skojigt, han är duktig!!!

Idag har jag varit ute å gått i över 2 timmar, det har varit så himla skönt väder... Sol å knappt moln på himlen...

Förresten så har jag å Vila anmält oss till en lydnadskurs, det ska bli skoj å det ser vi fram emot...

Simma å Gizze vaccinerades i fredags, vägde de oxå å det var okej... Vila vägde 12 kg prick....

Skulle ju åka till Frida om ett par helger, sa minsann till henne att då har jag inget inplanerat... Men sen i fredags kom jag på att jag ska till Skåne å valla å sen tävla agility just den helgen... Herregud, måste ha min almanacka med mig hela tiden för att inte dubbelboka.... :)

Nej, nu ska jag gå ut med vovvarna å sen läsa lite skvaller ;)

TJINGELING!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

När kommer du då!!!!!!!!!!!! =P

2009-03-01 @ 17:22:02
Postat av: Carina o B&T

Tur du inte drutta på ändan som jag gjorde i skogen .. det var rena blankisen .. det gjorde så ont i svanskotan ..åh jag skrek så högt så TinTin blev livrädd och Billy skulle rädda mej med pussar

Jag har kört till Världens ände idag igen, men nu var det ju ljust iallafall så vi utforskade skogen runt ishallen .. fanns en fin slinga att gå där

Nu ska jag slänga mej i soffan och titta på Beck

Vi höres på Tisdag

Tjingeling

Carina o "Boysen"

2009-03-01 @ 20:53:45
URL: http://www.mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0