Nu kommer det en uppdatering...

Äntligen kommer det en "riktig" uppdatering...

Har som många andra blivit utmanad och eftersom jag inte haft internet så har det ju tagit ett tag för mig att fixa denna utmaning men nu kommer den..



Gå in i mappen "Mina bilder" på din dator. Gå till 6:e mappen och därefter väljer du det 6:e kortet.


Visa den i din blogg och skriv något om det!



En bild på de 3 hundar jag hade efter att Linus fått somna in. Tror att den är tagen bara några dagar efter.. Gizze, Simma och Ajax...

Skickar den inte vidare för jag tror att alla har gjort den.. Eller förresten, Frida o Isa har nog inte gjort den =)

Livet rullar som sagt på och jag tar varje dag som den kommer. Planerar inte dagarna som jag gjort förr utan tar de mer som de kommer...
Eller en sak ska jag planera in och det är en träningshelg med Frida o Isa.. Ska bli skoj, måste bara hitta en helg först ;)
Lite agility, lydnad och vallning låter väl okej???

Huset vi bor i trivs vi superbra i, skönt med stor gård och att man andas in landet-luft.. Kan inte bli bättre!!!
Längtar till våren och sommaren då det är jätteljust ute och man kan träna hund länge på kvällarna utan att det blir för mörkt...
Apropå träning med hundarna så har vi varit på Hundstället Hjärtat en gång till jag å Carina och det var Vila och Simma som jag la ner mest tid på, fast Ajax och Gizze sprang de med...
Simma och jag har ju börja träna om våra starter, den lilla tjuvstartande sheltien ni vet... Och denna träningen la vi ner ALL tid på starter och hon var faktiskt jätteduktig... Nu gäller det att vara konsekvent och göra så JÄMT!!!
Vila den lilla illern var duktig, rev lite men tror att underlaget var lite för halt för henne, hon har ju ingen rutin än...
Var iaf supernöjd med vovvarna...

Lydnaden ligger just nu lite på is, vi började ju med 2:ans moment och det gick faktiskt väldigt bra men nu kommer vi liksom ingenstans.. Måste till Frida och få lite inspiration.. =)

Söta Isa
Söta söta Isa på vandrarhemmet där vi bodde under vallkursen...

Isa igen...
Isa igen....

Vila och Isa på vandrarhemmet...
Vila och Isa spanar på Frida... Godis-damen =)

I mars är nästa tävling för Simma, Malmö och Vilas är oxå planerad tror jag, 2015 i kiruna!!!! =)

Gizze och Ajax ska få springa på våran hemma tävling på långfredagen, om jag är ledig förstås.. har inte koll på det än...

Nej, nu ska jag ut i kylan med vovvarna å sen in och sova... Är faktiskt trött nu....

TJINGELING!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, inte blir de 2015, vi ska ju debutera tillsammans i oktober vet du väl :P Och då menar jag agility. Lydnad blir de innan dess hoppas ja =)



Kolla nu ngn helg ni kan komma, vi saknar er,

KRAM

2009-02-15 @ 08:36:00
Postat av: Johanna

2015 ?!?!? Nja Sara det tror jag inte. Men Häxjakten ska vi springa =) Idag har jag grejat en massa här hemma. Ligger lite bilder på min blogg ifall du vill tjuvkika lite =) Ha de tipp topp.. Ciao

2009-02-15 @ 17:37:24
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hej Sara och Vila!!!

Kul med uppdatering!! Undrar vad ni gör jue :-)

Sis Molli är duktig, hon är lite större än Vila, men precis lika het och SNABBTÄNKT :O) Vet du hur hög Vila är? Hör av dig när du mätt henne!! kraam Lottie

2009-02-17 @ 13:23:45
Postat av: Åsa o Lovis

Japp, det har jag (redigerat bilden alltså). Men det är bara ett busenkelt filter som tog ungefär 30 sekunder att fixa :) Mina vovvar behöver ju ingen vidare retuschering :) Har retuschat lite på bilder på mig själv men jag är inte så duktig på det än...

2009-02-18 @ 09:33:02
URL: http://www.toktassarna.wordpress.com
Postat av: Chattis

Simma till Malmö :) datum TACK.Hoppas att jag inte jobbar,för då tar jag semester;)

Kramiz Chattis

2009-02-18 @ 11:00:30
Postat av: Eva & Tiiz

Loong time no see.Allt är väl bra over there?

Jag kan hjälpa dej att anmäla Vila till agilitytävl. om du inte kan själv :-)

Kram

2009-02-19 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0