Spår???

Ha, igår kväll ringde Frida mig på kvällen precis när jag skulle lägga ett par spår till Vila. Sagt å gjort la jag två stycken medans vi pratade, tur man är kvinna å kan göra två saker samtidigt :D

Sedan fick de ligga ett tag å Frida höll mig sällskap hela tiden å så la vi på för ett par minuter för att sen köra dem å hon var så himla duktig Vila, faktiskt inga problem med tanke på att det var så himla längesen vi spårade sist... Hon hittade båda spåren på en gång, det andra spåret hade vinkel i start å det gick bra. Enda frågetecknet Vila hade var när hon vände sig mot mig en gång å såg frågande ut: VART SKA VI TYP??? :D Sötnos... Sen ringde jag Frida igen :D

Så nu ska jag iväg å lägga något ikväll oxå åt henne...

Hennes ben är fit for fight så hon fick träna lite agility igår morse, det blev ju så himla varmt sen på dagen så jag är glad att vi åkte tidigt på morgonen... Trollhättan åkte vi till och jag blev så himla irriterad på henne, helt plötsligt kunde hon inte slalom, jädra hund att spela mig spratt, hon har fått ett sådant himla hindersug nu så hon har inte tid att utföra hela slalomet, drog bara mot balansen eller ett hopphinder som jag ställt ut 90 grader efter slalomet. Åhhhhhhh, gråa hår för tusan!!! Kommer jag någonsin få ordning på denna vovve????? Slalom är ju liksom hennes hinder... Men men, man får tänka på att hon är ung å ÄLSKAR verkligen agility, slår över lite på henne... VI KÄMPAR PÅ Å GER INTE UPP!!!!
Det positiva är att hon var duktig med däcket iaf, tog det kanon alla gånger vi körde det, även en lite lägre oxer utan att riva klarade hon, min lilla slarvmaja :P

Har haft lite kalas för H idag, den gamla mannen fyller ju år snart, men vi firade han idag som sagt. Hans mamma och bror kom å vi hade faktiskt köpt smörgåstårta, gott... Han blev jätteglad över alla presenter han fick, skönt. Det är ju typ omöjligt att köpa saker till han nu, han har ju typ allt, så det var gött att han gillade de... 

Imorgon har jag markservice här hemma med mat å dryck då H och hans bror ska hålla på med veden, blir nog lite tacos tror jag :D 
Ska nog även lapa lite sol, så himla gott väder har det varit denna helg, eller fredag och lördag iaf hittills... Men jag antar att det blir gott imorgon oxå...

Nu ska jag gå ut till de andra igen, smet in till H:s dator för att få en paus från det häftiga festandet :D

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Va? Din jäkla potta! Har du varit i Trollhättan UTAN att hälsa på mig??? Hur ska jag tyda det? blänger skitsurt

2009-05-31 @ 23:45:25
URL: http://www.123minsida.se/galnawera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0