Träning....

Var iväg i söndags igen med Andreas och tränade i den fina hallen Göteborgs hundarena.
Tycker att jag och Stilla fick till en rätt bra träning, inte den bästa vi haft men ändå klart godkänd. Hon är rolig å träna med den där strumpan.... =)
Hon har väldigt svårt med däcket då jag är på "fel" sida ur lydnads synpunkt, men det är bara att träna vidare, vi ger oss inte va?
Hon hade fina tighta svängar i en sekvens så jag fick fasen gåshud, duktig Stilla...
Vi tränar på när tillfällen kommer å har inte bråttom till nåt :D Snart är det ju vår så då kan vi vara ute och träna, nu går det inte jättebra med den biten, lite för kallt och lite för snöigt å halt....
Vi ska planera in en träff med Elin och brorsan Zet oxå nån gång i vår, det ska bli trevligt! Önskade att vi inte bodde så långt från varandra!
Men nu först ska jag ta tag i den hemska jobbiga biten på lördag! Overkligt! Älskade mormor <3
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0