Hej!!!

Alla 5




Ja, jag vet att det var längesen men det har hänt så himla mycket det senaste halvåret att bloggen har blivit lidande!!!!
Har inte haft varken tid, ork eller lust att prioritera den men nu känner jag att jag ska ta vara på den å försöka blogga lite, kanske inte varje dag men ibland iaf... Vill inte att den ska "försvinna", det är trots allt ganska kul att gå tillbaka å läsa om sina små äventyr!

Har ju som sagt lilla Stilla som inte är så liten längre, 1 år har hon hunnit blivit å hon är en fin ståtlig dam.. Löpt en gång och vi har satt igång träningen lite mer nu... Kör mest lydnad och jag tycker hon är rätt så duktig faktiskt :D

Stilla

Agility tränar vi lite då och då och med tanke på hur lite vi tränat sista tiden så tycker jag att hon är duktig, min lilla strumpa... Vi har tränat lite inomhus nu och hon fixar det rätt bra! Miljön, mattan och även underlaget i ridhus.. Nästa sak å träna in är däcket :D

Stilla

Vallningen ska vi ta tag i nu till våren på allvar!!! Ett av mina mål är att vi ska fixa det!!!

Stilla

Hon har varit med på en del agilitytävlingar och jag tycker att hon sköter sig bra, hon är bra mycket enklare att ha med runt banan än vad Vila är om man säger så. Hon är nyfiken på vad som händer runtom men har ändå ett fokus på mig å lyssnar rätt så bra :D
Kan tom träna lydnad fast det är agility brevid :D

Vila

Vila har tävlat en del under sommaren och det har väl gått som det brukar, 5 fel eller disk... Men det är så skönt å se att det går att styra henne lite bättre nu, hon har utvecklats. Ett nollat lopp i agility har vi lyckats fixa, jag tog semester och tog med mig våra tjejer och åkte upp till dalarna... Bodde hos mormor och tävlade en kvällstävling uppe i Dala-Floda. Så bra som hon gick den tävlingen har hon nog aldrig gått... Så j-a nöjd med henne!!! Nollade agilityloppet som sagt med snabbast tid så vi vann och fick en pinne!!! Jippi!!! Brorsan var med mig upp och det var skönt! Funderar på om jag slappnar av lite mer när jag tävlar där det är folk som jag inte känner med, inte vet jag??? Bara en fundering!

Vila

Önskade att vi kunde få tävla lite lydnad för hon är så himla duktig när vi tränar men så fort vi kommer runt en plan får hon en stress som jag inte kommer åt, vet inte vad jag gjort för fel :( Kanske kan vänta ett par år till och se hur det utvecklas... Hade varit så kul å få tävla lite som sagt!!

Vila

Hon har hunnit fylla 4 år oxå!!


Ajax den lille busen han har faktiskt tävlat. Sprang på bra men lyckades inte nolla något lopp men skoj som bara den hade han grabben! Så jag tänkte faktiskt tävla han lite nu i vår-sommar, verkar som han fått tillbaka glöden igen. Kanske var nyttigt med en paus, en lång sådan :P
Annars skrotar han runt här hemma och är mammig som bara den, han släpper mig inte mycket! Gillar att få vara med ute då jag fixar med veden bla. Knasvovve!!! 
Han har hunnit fylla 7 år oxå!

Ajax

Simma den lilla tokan hon har inte tävlat på länge, ska köra lite i vår-sommar tänkte jag med henne oxå.. Hon tycker ju att det är himla skoj!! Men jag kan ärligt säga att det legat mest fokus på Vilas tvlande, fråga mig inte varför för jag vet inte varför det blivit så! Men som sagt, till våren kommer vi :D

Simma

Söt som socker är hon min lilla prinsessa, för det är precis det hon är!! :D
Hon har hunnit fylla 7 år oxå!!

Simma

Sen har vi sjusovaren Gizze, alltså hur mycket kan han sova?? Slappnar av på alla möjliga konstiga ställen. Ryggstödet på soffan, i väskor på golvet, framför kaminen så han typ blir kokhet, överallt!!! Lite döv börjar han nog allt bli oxå eller så skiter han bara i mig helt enkelt.. Han går i sina egna tankar då vi går i skogen! Go som bara den är han iaf... :D

Gizze

Han fyller snart 8 år!!

Bus

Han får sina ryck ibland å busar med Vila och Simma, eller så är det de som busar med han :D han ser för himla rolig ut iaf när han viker ner sin svans å så kör han :D

Jag har varit lite dålig under hösten-vintern och går på utredning, hoppas på att det ska lösas p åbästa sätt!!!

Annars har livet varit sig likt med jobb, hundar, hus å man! Å trots att livet är bra hårt ibland så mår jag okej!

Blev en bilderblogg det här och givetvis bilder på de bästa! De som alltid ställer upp på mig =) <3 <3 <3 <3 <3

Nu lovar jag att jag ska uppdatera oftare!!!!

Bus

bctjejerna










Ta vara på livet, det är alldeles för kort!!!!



TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Åh, Vila, hon är så fantastiskt söt!

2012-01-24 @ 19:27:51
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Sara

Åh, vad gullig du är Åsa!! Tack säger vi =)

2012-01-24 @ 22:11:35
Postat av: jenny

Kul med lite nytt!!! Kramar

2012-01-25 @ 21:35:18
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vilka underbara bilder :D

2012-01-27 @ 23:52:54
URL: http://minamonster.wordpress.com/
Postat av: Pia

Nu har du lovar att uppdatera oftare. Så nu skall jag ligga på dig!

2012-01-31 @ 01:12:23
URL: http://pajad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0