Ett hopphinder!

Mmmm, som rubriken låter så har jag å Stilla alldeles nyss varit ute på tomten för ett litet träningspass tillsammans med ett hopphinder... Man kommer ändå rätt så långt i sin träning med endast ett hinder! Vi fokuserad rätt mycket på höger och vänstersvängar och bakombyten. Bb till vänster sitter kanon nu men åt andra hållet har vi fortfarande väldigt svårt med det!
Men är iaf kanonglad i min lilla strumpa, duktig och villig att träna =)
Nöjd med träningen idag!!!

Innan träningen med henne var jag på gymmet, körde lite crosstrainer och sen ben, armar och lite mage... Men hade träningsvärk i mina ben idag så det var lite tungt, men det är bara att ge sig på det igen =)

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Du är så duktig som är så flitig på gymmet! :-) Och kul att du bloggar lite oftare med! Det gillar vi!



Vore kul med en liten film på era framsteg :-) Inga höga krav jag har va? Kram

2012-03-05 @ 13:38:45
URL: http://https://elinlix.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0