inget internet...

Vi har ju fortfarande inget internet hemma men jag är hos Johanna nu så jag fick låna hennes dator en snabbis... Vi har varit iväg och tränat agility idag å jag är så himla nöjd med Vila...Duktig tjej!! Blir nog en liten agilitykarriär ändå=)
Tävlat lydnad har vi oxå, men det gick inge bra, hon ville inte alls efter att en hund reste sig på platsen och höll till bakom Vila. Den lockade ju givetvis upp Vila då det var 10 sek kvar =( Och när vi fick lägga om reste hon sig när det var ca 9sek kvar så det blev ju bara pannkaka av allt. Då var hon rädd den lilla bc:n. Inte bra..
Och när vi skulle in och kämpa på programet var det bara hunden i ringen brevid som gällde för Vila så jag valde att bryta, vill inte pressa henne... Klass 1 låg i mitten av ridhuset, klass 2 på ena sidan och elit på andra.. Men vi tar nya tag å kommer igen till våren-sommaren kanske, vem vet???

Vallkursen vi var på tillsammans med Frida o Isa var rolig och Vila var duktig, riktigt skoj å se. Fåren var roliga tyckte Vila.

Om vi någon gång i livet får internet i huset ska jag berätta mer ingående om hur kursen var... Men nu vill jag inte skriva mer eftersom jag är hos Johanna ;)

Så alla som lämnat kommentarer, sorry att jag inte svarat er.. Men det finns ju en anledning.. =)

TJINGELING!!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ah, ni tävlade i Jönköping? Jag har åxå tävlat där och det gick inte heller bra... Bara att ta nya tag på nåt enklare ställe!

2009-01-24 @ 22:18:52
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Carina o B&T

Tur att Ni fick tränat lite i Lördags ändå

Var uppe och kollade banan igår och det var halt .. isfläckar med vatten ovanpå så det var bara att lägga ner träning

Vi får ta och hyra hjärtat snart så vi får lite träning .. vad sägs ?

2009-01-26 @ 10:05:19
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Johanna

Tjooo! Visst är jag snäll som lånar ut min dator bara sådär =) Haha. Tack för i lördags, it was nice. Vila var kanon bra på banan. Kul att se henne träna, måste jag säga. Vi hörs! Truddeluuu

2009-01-26 @ 19:31:11
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är utmanad! Se min blogg!

2009-02-06 @ 19:14:36
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Jenka1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0