Tiden går fort....

Igår på min dag, Saradagen var det 10 år sen min älskade farmor gick bort... Tiden går så himla fort å jag minns den fasansfulla dagen som om det var igår....

Farmor var en person med ett otroligt varmt hjärta och som ville alla väl. Hon var så himla snäll.. Min dvärgpudel Jizza älskade henne oxå, farmor var liksom den person som var viktigast för henne efter mig då :P
Saknar henne otroligt mycket å önskade att hon kunde få se hur jag har det idag, fast på ett sätt så ser hon mig, det vet jag!!!!
Nu har jag mormor å morfar kvar som tur är, de betyder otroligt mycket för mig de med!!!!

Simma den lilla otursdamen sprang å lekte med Vila igår på tomten, de hade så himla skoj, helt plötsligt hör jag ett icke så bra ljud.. Då visar det sig att Simma har sprungit in i ett rör som hör till vattenledningen. Sprucken läpp å en trasig tand blev resultatet.. =(
Stackarn, blödde ganska så mycket!! Nu ska vi hålla koll på tanden så det inte blir nå fel på den. Har pratat med en veterinär om den...

På fredag ska jag åka ner till Skåne, först blir det en sväng in till Gill å bebis, sen fortsätter vi ner till Frazze med familj. Sen på lördagen drar jag med mig Frazze å Chattis på tävlingar i Hässleholm, tjo ho vad skoj....

Vi hörs sen!!

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det tråkigt när våra nära och kära försvinner. Men så länge vi tänker på dom finns dom kvar på ett sätt.

Pratade om morfar idag... Morfar Sven. Han är ofta med mig i tanken.



Kram

2009-07-21 @ 20:40:23
URL: http://marrenaas.blogg.s
Postat av: Marre

Kolla nu eller titta här http://www.youtube.com/watch?v=TG23y-R3wqQ



Hon tog 6 pinnar idag... med tunnel...

2009-07-21 @ 22:25:20
URL: http://marrenaas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0