Våren, hallå?????

Börjar med att skriva om Tiiz, grabben hade kommit hem inatt, blev så glad när jag läste det på Evas och Carinas bloggar imorse....

Nu till något annat skit, VÄDRET!!! Vad är det frågan om?? Hur mycket snö finns det i detta land egentligen... Några som blir glada är Vila och Ajax, de plogar alltid då det kommer snö och det är svårt att få in de då man ska gå in.... Det har i princip snöat hela dagen sen lunch :( Vill verkligen ha vår nu!!!! Tog några kort nu ikväll men de blev inte bra, 3 st blev ok utan att jag redigerat de....



Våran altan den 13/3-09 ...

Bordercollien gillar snö =)

Snöig bordercollie....

Ajax fin!!

Ajax!!!

Usch ja, för denna snö... Så, slut på gnället nu!!!!

Avslöjade en sak för Frida idag som jag säkert kommer få äta upp, vet ej om vi är klara för våran uppgifr, det visar sig...

Och snart ska vi till vår uppfödare å valla lite igen, kul kul.. På eftermiddagen samma dag åker jag hem till Chattis och Frazze, simmas bror (givetvis hem till mange oxå) och på lördagen är det tävling i Malmö. Hoppas nu att Simmas vinterträning med starter kan sitta på tävling nu!!! iaf ganska så bra =)

Usch, fredagen den 13:e är det nu, undrar just om jag vågar gå ut och hämta lite ved så här mitt i natten??!!??

Ha det gott alla så hörs vi v!!

TJINGELING!!

Ps: Oj vad bra Kings of leon är DS

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer bli kanon tror ja =P

Lycka till med vallningen, är något avis kan ja säga :/

Här är de också massa snö, usch! Men Isa gillar de, så det glädjer ju alltid någon!



Ha dé bäst vännen

Kram

2009-03-13 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0