Fått mer presenter...

Idag kom det ett paket från norr, Jupiter (Sara) hade skickat det och den tokan gav mig en Clean-parfym.. För er som inte vet vad det är så är det en rätt så dyr parfym om man säger så...
Blev så glad så jag skickade ett sms med inledande text:
-Är du dum i huvudet?? =)
Ett fint sätt att säga TACK på va?? =)

Sen fick jag 2 Marimekko grytlappar å jag är ju löjligt förtjust i blom-mönstret som finns i Marimekko-serien... Fick även en magnet i samma mönster... Blev jätteglad för alla sakerna.. Så tack så mycket snälla du + vovvarna såklart...

Annars är det rätt så lugnt på hundfronten nu, tycker det är rätt så viktigt att låta de få lite vinter"vila"... Vi har all tid i världen sen att träna och tävla.. Ja ja, kanske inte all tid men mycket iaf...
Vila ska iofs på en träningstävling på lördag, ska bli skoj... Sen blir det inget förrens typ nästa år någon gång långt bort... Känns det som iaf... Simma är först ut nästa år med årliga tävlingen My Dog, det ska bli skoj med tanke på att hon var så taggad sist vi tävlade... Så jag hoppas det håller i sig nu denna gången oxå... Hon älskar verkligen att tävla inomhus... Hon blir galen...

Min nya dator är helt kanon å jag måste ju erkänna att det blir mindre tvtittande nu på kvällarna, nu läses det bloggar å massa annat på nätet istället.. =)

Ha det gott alla för nu ska jag slita mig och krypa ner med vovvarna... ska sova nu!!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Då syns vi kanske på Lördag .. har inte bestämt riktigt om jag ska åka ännu

Är lite förkyld åh sen passar jag ju VÄRLDENS SÖTASTE Pappis Valp .. lilla Alice !! .. En tuff liten tjej :)

Vi får väl ta några pass på matta inför Mydog med Simma och Billy .. eller ??

Tiden går fort !!

2009-12-10 @ 19:35:28
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Carina o B&T

Bilderna ligger på FB ... Har du missat dom ;)

Hon är söt som spunnet socker :)))

Vi kan pratas vi om lite träning framöver om vi inte ses på Lördag

2009-12-10 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0