Filmkväll och tacos

Japp, det stod på schemat igår ikväll...
Hahaha, J har nu två filmer att bocka av på sin film-genom-hela-livet-lista :D
Den härliga gamla filmen "Vi hade iaf tur med vädret" =)

Allt började igår kväll, efter mycket om å men kom jag äntligen hem till J å vovvar. Vi åkte direkt till affär´n å handlade mat inför vår middag, TACOS.... Kommer växa tacos ur öronen snart...
Det var mycket gott och när vi hade ätit klart var det movietajm som gällde.
Stackars J fick stå ut med att se den ovan nämda filmen, en gammal 80-tals film.. JIPPI, tänkte säkert J som typ är yngre än filmen =)
Fast lite skrattade hon iaf, inte så hysteriskt som jag men lite som sagt...
Lite trött var jag allt när vi satte igång nästa film: "Vi hade tur med vädret, IGEN"..... Hej å hå, vad hon råkar ut för mycket den där J, dumt å vara vän med mig....
När det var ca 15 min kvar sa mina ögon upp, jag somnade... När J väckte mig sa jag:
-Jag blundar bara, hör allt vad de säger.
J- Men du snarkade ju...
OOOOOPS!!!
Det fick jag för att jag försökte lura henne lite.. Man kan ju inte åka bort å sova liksom... =)
Det blev aldrig någon 3:e film, kl var två på natten så vi tänkte att sova på riktigt kan nog vara bra...

Idag när vi vaknade bestämde vi oss för att åka ut till klubben å träna lite, så vi gjorde matsäck å stack iväg. Sen var vi på kl i flera timmar å det var så skönt...
Matsäcken intog vi på klubbens altan, det var så gott att bara vara....
Sen kommer vi till det som jag skäms mest över idag, jag klippte J i fingret!!! Jättebra gjort Sara!!! Till saken hör att vi skulle klippa till Gizzes öron lite, de ser ju inte kloka ut nu å så råkade hennes finger komma mellan... SORRY!!! Inte meningen, dock blev det inget jack som tur va...
Efter det kammade vi igenom Simmas päls, eller vi försökte för hemskare päls har jag nog inte varit med om :P Hon fäller å hennes underull tovar sig nå enormt... Men vi kammade på en bra stund å det blev riktigt fint å bra, TACK SÅ MYCKET!!!
Sen åkte vi till Freeport å shoppade lite hårvårdsprodukter å sen till djuraffären... Handlade lite ben bla. Men något trevligt som hände var att vi träffade på en 5-månaders hanvalp, BC... Hur gullig som helst, en härlig biff som var jättemysig...

Nu har jag å mannen precis ätit en god kycklinggryta, nu ska jag ta en sväng med vovvarna å sen är det fasiken sängen som väntar...

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Vad mysigt Ni har haft :)

Idag har TinTin gjort Bandebut med domare å allt .. på en liten privat träningstävling

Han var SUPERDUKTIG !! .. Jag är så stolt över han så jag går på moln .. min lilla fis !!

Så nu känns det lugnare inför Hässleholm och det ska bli KANONKUL att få köra igång med han



Jag ser oxå framemot att få se Vila in action

Jag får ju både klass3 S och Klass1 S SAMTIDIGT på morgonen på Lördagen .. åh hur jag ska komma ihåg 2 banor samtidigt blir för mej en gåta

2009-07-18 @ 21:51:35
URL: http://mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0