Fortsätter med mina bilder =)

Har varit själv hemma nästan en vecka då min kära man varit ute på äventyr med sina vänner. Tänk vad mycket man får gjort då man är själv hemma, har staplat en massa massa ved, gjorde givetvis illa mig nu ikväll då jag var ute en sväng, förbaskade vedkubbar, har ett stort å fint sår på mitt ben om man säger så..
Har tvättat en massa, hunnit kolla på lite handboll på Heden mitt i Göteborgstad, en utomhus turnering på konstgräs för ungdomar.. Handbollsälskare som jag är så kunde jag inte låta bli. Ajax fick följa med å han är så cool å ha med sig. Inga bekymmer där inte för att det är mycket folk med tjo å stim. Han fick svalka av sig i en vattenspridare som jag hittade... Tror nog att han tyckte det var skönt.. Har även hunnit med att tvätta bilen, jobba, laga god middag men det är bra tråkigt att laga till sig själv. Men snart kommer mannen hem, ska nog allt bli lite skönt va =)

Nästa helg är det tävling i Bollebygd för Vila och Gizze, men tävlingen är stor så det blir nog långa dagar.. Men skoj ska det bli.. Blir ju inte så mycket tävlingar för oss i år, alla klubbar har ju lagt tävlingarna då jag jobbar =( Inte bra... Kunde de inte ha kollat mitt schema först :P

Nu kommer det lite fler badbilder.....


HAN ÄR FIN HERREN...


AJAX...


BUS MED PRICK, MORMORS ENA VOVVE...


SNYGG VÄRRE VA =) SKAKAR SIG EFTER BAD...


SIMMA BUS... =)


VILA SPANAR PÅ ÄNDERNA...


SIMMA...


GIZZES OTROLIGT FINA SIM-STIL :P


MEN KASTA DEN NÅN GÅNG DÅ MATTE =)


AVSLUTAR MED VILAS ROLIGA STIL....

Ja, mycket badkort blev det... Nu ska jag gå å lägga mig, är trött nu..

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var minsann ett lågt - men gulligt - staket :o)

Goa stilar dina hundar har....lik matte!

2009-07-05 @ 23:03:26
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tjenamoss :)

Jo det kommer att köras på två banor, vet att det ser lite konstigt ut på PM:et för lörd. Men det är bara startordningen, vi ska inte ha några krockar då får vi vänta in den andra banan.

Så förhoppningsvis så kommer inte dagen bli megalång. Kram

2009-07-06 @ 12:49:23
Postat av: Carina o B&T

Vilka härliga kort :)

Du .. jag har miljoner saker som skulle göras nu men det skiter sej ju .. kan knappt göra någonting

Om jag är pigg o vaken så kommer jag nog upp på Lördag och tittar på dej o Vila .. måste ju få se tokan springa ett lopp



TinTin gör sin debut i Hässleholm .. ska bli kanonkul .. han är ju inte helt färdig för bana ännu, men vi tar det som träning och kanske åker favvobollen fram på banan om det skulle behövas

Tänk dej lillplutten är så gammal att han får tävla nu .. vart tar tiden vägen ???

2009-07-07 @ 09:03:41
URL: http://mydogs.se
Postat av: Monica

Vad vet du om Weras löp? Hon blöder inte längre.

2009-07-08 @ 18:01:45
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Anne,Tuva & Sune

Tack, tack! Jo då det går super bra för lilla Sune. Nej, vi kommer inte till Bollebygd, vi har precis kommit hem från fyra dagars i Gävle, så det får bli lite vila för hundarna.

Lycka till! ( Ska du till Hässleholm??)

Tuva saknar sin bror och skulle hemst gärna vilja leka lite... :)

2009-07-08 @ 21:18:20
URL: http://tuvaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0