Nu kommer det massa grattis!!!

Först å främst så vill jag säga ett STORT GRATTIS till  Gill med sambo  som idag pluttade ut en agilitybebis =) (eller blev det golf) En liten tös tittade fram kl. 10.13 idag på fm. Namn kommer sen även fast jag har mina små aningar =)

Sen kommer det grattis till kära vännen Sara med Doris Snoris som vann en hoppetta i helgen å tog sin första pinne.... =) Och sen så vann hon internationella agklassen med Kira på samma tävling, cert å grejjer... Stort grattis till er med såklart...


Hmmm, annars händer det inte så mycket annorlunda i mitt liv, håller på med den där förbannade veden än, men snart ska det väl vara klart... Snubblade över en vedkubbe idag oxå, nu var det vaden som fick ta stryket... Inte bra, inte bra...

På lördag träffar jag äntligen J igen för sammanstrålning på Bollebygds tävling, ska bli skoj som vanligt...

Over and out...

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

ÄNTLIGEN pluttade den ut .. känns som Gill har varit gravid i flera år :)

Har skickat henne ett Grattismail

Så himla kul för Sara å Doris att få till det åh ännu roligare är det att Kira ser ut att vara frisk nu :)

Du kommer drömma om ved lång tid framöver .. fråga mej jag vet hur det känns i kroppen



Nu är det go natt för oss !! .. Billy sover för det mesta nere på soffran för han HATAR Kattungarna och deras pip .. så fort det kommer ett ljud ifrån dom så sticker han ned för trappen .. TinTin ligger med huvudet utanför sängkanten och spanar in dom små

Ska Ni inte ha en katt som håller borta mössen i vinter .. Dom brås på en jäkel till Musjägare (mamma Smulan) När man bor på landet måste man ha katt .. det hör lixom till och så klarar dom sej själva

Det finns 2 stycken kvar (2 är borttingade) ... Dom är URSÖTA !!! Allihopa

2009-07-08 @ 23:46:57
URL: http://mydogs.se
Postat av: Carina o B&T

Idag har jag fixat och joxat med massa kort som skall bli en fotovägg .. åh några av dina LJUVLIGA kort som du tagit på Billy o TinTin åker med upp oxå ( Du e så jätteduktig på att ta kort) Kan du lära mej eller .. för jag är nog dum i huvudet på detta .. ha ha !!

Dom ligger ute på min blogg .. så får du se vilka som kommer upp

Bilden du tog på TinTin när han var pyyyyteliten kommer bli en förstoring .. den är bara så fin



Carina o B&T

2009-07-09 @ 22:29:09
URL: http://www,mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0