Inget agility-sm...

Det blir inget agilitysm för oss i år, var ju tänkt att jag skulle springa med lilla pappis-Håkan men av vissa anledningar som jag inte tänker skriva här så blir det inget, tråkigt nog!! Jag som så gärna ville prova på att vara med på ett sm, kommer aldrig dit själv så det hade varit skoj som sagt. Men men, inget att gräva ner sig i, det positiva är att jag istället kan tävla Vila den helgen :D

Annars är det bara bra, igår gjorde jag ett hästjobb utomhus, staplade upp all ved som var färdig för stapling, skitfint blev det, sämre var att det rasade på kvällen då H kastade dit nykluven ved, på min staplade ved, attans!! =( Inte bra, inte bra....

Hade ju underbart väder helgen som va så Vila fick simma lite, hon älskar verkligen det, ingen badkruka här inte... Får tjata på henne för att få upp henne ur vattnet... :P

De andra vovvarna mår bara fint, alla utom Gizze har fått något ryck med att bära runt på leksaker hela tiden, Simma blir så himla mallig och svansen står högt när hon går förbi med en leksak i munnen, favoriten just nu är den rosa lilla grisen som Vila fick på posten från Doris.. :D

Nu ska jag sticka till jobbet snart så vi hörs och ses när det sker!!

Grattis kära H på din födelsedag oxå.... PUSS

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hur lägger du upp spårträningen?



Kram

2009-06-03 @ 21:46:27
URL: http://marrenaas.blogg.se/
Postat av: jenny

Zorro älskar också att bada! Visst är det härligt att se dem i vattnet : )

Kram på dig!!!

2009-06-03 @ 23:28:03
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Monica

Hade en katt som hette Håkan. Han var med på klubben o körde agility. Kunde 8 pinnar slalom med RÄTT ingång o hade finfina kontaktfält. Vi hittade honom övergiven i skogen o då var han ca 5 v trodde veterinären.

Vatten är suuuuperhärligt tycker Wera. Lilla Ärtan har dock inte riktgit fattat varför man behöver blöta ner HELA kroppen...

Ska du till Råådalen?



Kram från mig

2009-06-04 @ 12:12:38
URL: http://www.123minsida.se/galnawera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0