Skåne-tour

DU FÅR INTE ÅKA!!!!

Så lät det från H:s mun då jag sa att det fanns 11 nyfödda valpar nere hos min uppfödare till Vila... Hihi, han är rädd att jag ska stoppa in en eller två innanför jackan då jag åker hem =)

Som sagt så ska vi göra en liten skånetripp denna helgen jag, Simma och Vila, åker ner å vallar på fredag med Vila å på lördag ska Chattis följa med mig å simma till Malmö och tävla agility =) Ska bli så skoj å träffa de igen, Frazze(simmas bror), Wille, Chattis å Mange!!!
Men jag får gå upp otroligt tidigt på fredagmorgon, å sen köra själv ner till Trelleborg, det kan ju bli intressant. Sist hade jag ju sällskap av Frida å Isa....

Idag har jag förutom att jobba varit duktig å städat ur min bil, hej å hå vad vovvarna smutsar ner... Vattnet var svart i skurhinken när jag hade torkat klart invändigt... Och nu på kvällen tvättade jag den å i morgon ska jag dammsuga den..

Nej, en prommis med vovvarna å sen är det kudden som väntar....

Tur man inte har något med sm att göra för det verkar drygt med de nya reglerna!!!

TJINGELING TINGELING!! =)


Kommentarer
Postat av: Eva & Tiiz

Ska du skaffa en "ENVIS" till :) :)

2009-03-19 @ 02:09:01
Postat av: Carina o B&T

Jag har oxå städat min bil idag .. åh det behövdes !!

Tiiz fisen är hos oss nu ikväll och han är så roligt emellanåt :) .. Han har respekt för lille Billy .. När han tyckte Tiiz tog för stor plats i soffan så jaga han ner han så matte skulle få plats så Billy kunde ligga på mattes ben som han brukar

Jag fick sitta på ett litet hörn i soffan .. fanns lixom ingen plats för mej .. ha ha !!

Vi syns på Lördagmorgon .. vi kan ju höras via telefonen, jag tar en plats för burarna eller så får du göra det .. en lugnt ställe tack :))



Fy satan så tidigt det är banvandring .. försöker förtränga det !!



Carina o B&T

2009-03-19 @ 19:02:30
URL: http://mysogs.se
Postat av: Chattis

Ni är sååå hjärtligt välkomna. Vi ser fram emot en fartfylld fredaxkväll. Mange vill grilla ( tokstollen). Kramiz

2009-03-19 @ 22:13:29
Postat av: Petra

Förstår kommentaren NEJ DU FÅR INTE ÅKA! :-P Det är svårt att motstå sådana där små saker...

2009-03-21 @ 01:05:25
URL: http://www.petrasbc.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0