Snart pyser vi...

Snodde denna roliga sak från J:s blogg....

Alla svaren ska börja på samma bokstav som mitt förnamn... S

Vad heter du? SARA
Ett ord på 4 bokstäver? STEN
Flicknamn? STINA
Pojknamn? STEFAN
Yrke? SJUKSKÖTERSKA
Färg? SVART
Klädesplagg? STRUMPA
Mat? SPAGETTI
Sak i badrummet? SYTRÅD (jaja, den ligger i en låda där =) )
Plats/stad? SOLVARBO
Orsak att vara sen? SEG TRAFIK
Något man skriker? SHIT
Film? SEX AND THE CITY
Något man dricker? SOCKERDRICKA
Artist? SARAH BRIGHTMAN
Djur? SHETLAND SHEPPDOG =D
Gatunamn? SIMMASGÅRDSGATAN =D
Bil? SAAB
Sång? SKA VI PLOCKA KÖRSBÄR I VÅR TRÄDGÅRD......
Aktivitet med mer än en deltagare? SIMNING LAGKAPP :P

Ja, som sagt så pyser vi till Sara med vovvs snart.. Har bakat en kaka som jag ska ta med mig till henne, eller det är kladdkaka med typ ett kokostäcke.... Gott!!!

Ta det lugnt ska vi då göra i helgen iaf.... Är inte 100 i min hals nämligen =( Så himla trist när man ska dit....
Och när man är ledig å man kan sova ut då har man en väckarklocka i bordercollien här hemma... Hon är så himla dryg på morgonen, sätter sig på mig å kraffsar gärna lite på mig tills jag går upp.. Sen är hon nöjd!!

Förresten så får Gizze tävla på kungsbackatävlingen, tjoho!!!! Ska bli skoj å se vart han står....

Ha en trevlig helg alla så hörs vi av....

TJINGELING!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0