Händer det något??

Nej, inte så mycket mer än att vi har en massa ved att ta hand om här på vår gård...
H har varit så himla duktig på att såga upp en massa så nu ska vi börja med å kapa upp det till helgen.. 

TUSEN TACK FÖR ALLA GRATTISAR VI FÅTT ANG GIZZES PINNE!!!!!
Är fortfarande mallig över den, kommer vi leva på länge... Skiter i om det tar 2 år tills vi får nästa igen. är bara så stolt över att vi klarade det denna gången... Så mycket motgångar som vi haft!!

Vila den lilla damen var duktig på träningen sist, rev inte så mycket å tog däcket fint, dock är det något fel på hennes ena bakben nu, lite lite halt, vet inte vad som är fel, men nu är hon under VILA :D

Annars är det lugnt, ska ta en sväng till Dalarna snart, min kusin tar studenten...

Det som står på agendan nu är att min älskling fyller år snart så det ska vi fira i helgen...

Ha det så bra alla!!!

TJINGELING!!! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men då kan ni ju elda både för grannarna och kråkorna =) Usch jag har klämt mig på jobbet. Ser inte ut att vara så mkt men gör ont =( snyft Hälsa vovvarna o H från oss!

2009-05-28 @ 10:35:48
URL: http://limpanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0