Skön helg...

Ja, det har jag verkligen haft, ledig har jag varit och bara tagit det lugnt....

I fredags var jag till vetten med Vilas tass/klo men som tur var så var det inget allvarligt.. Hon har haft tur... Fick sig en liten sko som hon får ha när vi går ut för att hon inte ska slå upp sin skadade klo, hon accepterar den bra... =) Och nu idag har det läkt så himla fint så nu behöver hon den inte längre..
Efter jag var dit åkte jag å storhandlade, jätteskoj då man kommer ut å inser att man knappt handlat något men ändå gjort av med massa pengar =(

Lördagen åkte jag in till Göteborg å gick å kollade i bilaffärer, vill ju ha en ny bil där man har hundarna längst bak, nu har jag ju byggt en jättebur som gjort att jag måste fälla ett av mina säten i min blåa fara.. Å tycker det sliter lite väl mycket på bilen.. Men men, är jättenöjd med min lilla bil å den passar mig som handen i handsken =)

Söndagen var ju underbar, inte mål på himlen så jag fick faktiskt med mig mannen ut på en prommis på 2 timmar.. Så skönt så!!! Sen rensade jag hängrännorna från skräp, fixade pressening över viss ved, grejade med mina solcellslampor, bar ner saker till källaren å fixade me dlite annat smått å gott... Är nog snart dags att ta in agilityhindren oxå, börjar ju bli kallare nu....

NU ska jag gå ut med vovvarna!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjo! Ja visst va de en toppen helg!!! Fick oxå gjort massor plus två monster-promenader me vovvarna ;) Blev de ingen bil? Hihi.

2009-10-20 @ 12:22:29
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Chattis

Duktig du är. Kom ner till skåne o fixa lite åt mig. Kramiz

2009-10-20 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0