Agilityträning...

Igår var jag å vovvarna till Trollhättan och tränade lite agility med Monica och vovvar... Det var skoj å det gick rätt så bra.. Vi byggde upp några kombinationer och körde de och avslutade sen med att bygga ihop en liten bana...

Dock trampade jag i en förbaskad grop å det bara knastrade till i foten... Men körde på ändå å det visade sig idag att det inte var så himla smart gjort för min fot är lite blå å ömmar mycket.. Hindrade mig dock inte från att träna idag oxå.. =)
Skoj var det iaf att träna lite och kunde ju som sagt inte hålla mig ifrån det idag heller...

Träffade underbara Johanna i Sisjön och vi tog först en skön prommis med hundarna runt skjutfältet för det var svensexa på agilitybanan och sen tränade vi när vi kom tillbaka för då var de klara...
Och Vila kunde helt plötsligt inte långhoppet, GAH!!
Men ALLA slalomingångar satt idag, missade sista pinnen en gång men då utmanade jag henne och hade vikt av långt  långt åt sidan...

Naala hade som valigt superfart å var duktig och lilla Mirre var kanon idag, har ju inte sett henne på ett tag å hjälp vad hon hade utvecklats... Bra jobbat!!

Vi tog lite kort och några blev bra och några blev mindre bra men jag lägger ut en del, även de som inte blev 100 bra...


NAALA i SLALOM...


UNDERBARA HUND...


HÄRLIGT...


MIRRE HOPPAR...


UT UR PLATTEN =)


KAN MAN SE MER KNASIG UT :P


MATTES MYS...


TOOOOOKIG.....


SYND DET BLEV SUDDIGT ANNARS SÅ HÄRLIGT TYCKER JAG...

MIN VILA....
AVSLUTAR MED EN BILD PÅ OSS 2 TOKAR...

Blev bara bilder på dessa 3 hundar idag för det var bara de som tränade.. Simma och Gizze tränade ju rätt mycket igår....
Tack Johanna för en lugn och skön dag....

Sveriges small-lag tog silver idag på vm förresten, om jag läst resultatlistorna rätt men det tror jag nog... Kollade på deras lopp faktiskt på nätet.. Skoj å se!!

Hann förresten med att tvätta huset utvändigt oxå när jag kom hem idag.. Så nu är det gjort... Imorgon klipper jag gräs och staplar lite ved :P

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja ibland kan man tusan ta bra bilder. Synd att de på Vila över hoppet blev suddigt som du sa för de e skit snyggt annars. Men men jazzen fick vara med i alla fall. Tack själv för idag. Skönt att tänka på något annat ett tag. Åh tack snälla du för tavlan o blomman ;) höres.

2009-09-19 @ 21:47:53
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Monica

Blåa tungor får man när man äter blåbär veta Men att man får blåa FÖTTER av att träna agility....tja det låter dumt upplysa

Vände du dig om i tid idag när ni tränade?

Japp, SILVER till small-laget!!!

2009-09-19 @ 21:48:38
Postat av: Frida

Fina kort vännen =)

2009-09-20 @ 09:48:56
Postat av: Carina o B&T

Det är bättre att vi börjar åh samla frimärken istället :) .. är en betydligt lugnare hobby !!

Shit vilken rolig Agility man fått se i helgen

Finnarna är bara så jäkla bra .. åh så Åsa o Erik som gjorde ett kanonlopp idag

Krama Johanna från mej



Här hemma har det ju inte blivit mycket gjort i helgen :( så imorgon ska jag kratta upp 1 miljarder löv .. sen är det 2 miljader kvar på träden :( som oxå ska ner på marken

2009-09-20 @ 19:25:07
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Carina o B&T

Nej, inget Bjuv för oss

Visste ju inte hur Billy skulle må och vara efter operationen .. men har "tror" ju att han är kärnfrisk ( jobbigt jobbigt !! )så med facit i hand hade jag ju kunnat anmäla TinTin dit .. men det går fler tåg .. vi tränar för fullt

Bakombyte, bakombyte och åter bakombyte .. GAAAAHA !

2009-09-21 @ 14:51:33
Postat av: Monica

Hur mår foten?

Inget konstigt med Vilas ben?

2009-09-21 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0