Glömmer min blogg...

Usch vad ja glömmer av min blogg hela tiden.. Blir lätt så då jag även använder FB...

Men vi ska se vad som hänt de senaste veckorna...

Förr förra veckan var jupiter å Doris här, det var superskoj... Vi hade en heldag på stan på fredagen med shopping å god lunch.. Vi hann med Ikea å så snabba som vi var därinne kommer vi aldrig vara igen...

Lördagen spenderades på kungälvs brukshundklubb där det var 1 & 2 agilitytävlingar.. Hade anmält Gizze å Vila men Gizze fick stå över då han hade gjort illa sitt ben, det är bra nu iaf!!!
Vila gjorde en av sina sämre tävlingar tror jag å jag tar så illa vid mig då det går dåligt.. En massa tankar for genom mitt lilla huvud...
Men massor med folk stöttade mig å det kändes bättre!!!
Lilla Doris hon tog minsann pinne i hopp å är numer uppflyttad till klass 2!!! :D

 I lördags tog jag å Vila (eller alla vovvarna följde med men det var bara Vila som tävlade) oss en tur till Karlstad å Hammarös tävling.. Å denna tävlingen var nog den bästa vi gjort :D Iaf hopploppet, ack så nära men en disk blev det... Men vad fint hon gick alltså, så glad å stolt över henne!!!!



Vi har börjat valla på allvar nu å siktar mot ett vallprov så småningom men ingen brådska här inte... Allt ska sitta innan vi ger oss in på några sådana påhitt :P

Nu till helgen ska mina vovvar sova borta.. Vad konstigt det kommer kännas... Tjejerna ska bla ner till J med hennes tjejer... Hoppas det går bra!!! =)
Pojkarna ska till H:s mamma ett tag...
Nu ska jag surfa vidare ett tag så får vi se när nästa inlägg kommer.. Kanske i juli =)

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Spännande att satsa mot VP!!! Vallningen är bara så himla kul! Kram på dig och Vila som passar bra ihop! : D

2010-05-05 @ 10:58:32
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ungefär lika duktig som jag på att blogga =) haha. Vi kommer ha såå skoj i helgen oh allt kommer gå kanon. Syns imon!!!

2010-05-06 @ 22:32:33
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, med tanke på att hon har kört agility sen i kanske december så är hon väldigt duktig. Snabb kommer hon att bli i varje fall! Rackarhunden :-)

Haha, Stella gör likadant när jag tittar på agilityvideos!

2010-05-08 @ 07:55:18
URL: http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kul med vallningen! Gillar! Sen tycke rjag du ska filma lite mer...hallå! Vill ju se.......KRAM!!!

2010-07-16 @ 01:37:30
URL: http://www.jennymorales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0