Jag är en som inte ger upp i första taget...

... men till slut orkar man inte med allt som händer runt en!!

Men jag reser mig och hoppas att det ska bli lugnt i mitt huvud och min kropp snart!!!

Tävlandet med Vila går verkligen upp å ner, ibland då får jag den här känslan att nu j-ar har vi hittat varandra å kommer faktiskt runt i loppen, dock med de där jädra 5 felen.. =(

Sen gör vi lopp som är så katastrofala att man skäms!!!! Men men, säger som alla andra säger till mig, det finns gobitar i våra lopp och det är bara att komma igen!!!! Inte lika mycket kaos som det varit tidigare...

Och det ska vi väl göra för jag vet att det finns potential i henne, jag kanske inte är så bra på att förvalta det så väl men jag lovar er att jag gör mitt bästa!!!

Känns som att det alltid varje lopp ska vara något som krånglar, är det inte slalom som krånglar så är det rivna hinder eller förbisprungna hinder i starten.. Men träning är väl det enda som hjälper va??? :P

Vi ska träna lite tillsammans med Elin och Lix nu, hon kanske har lite tips å ideér.. =)

Vet som vanligt att jag är superkass på att uppdatera bloggen, men dö ska den inte göra iaf... :P

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Frida o Ösa

Kämpa på vännen <3 Det kommer, jag lovar!!

stor KRAM

2010-10-04 @ 06:57:21
URL: http://blacknecksaosa.wordpress.com
Postat av: Eva Marie

Det var hur kul som helst att ses! =oD



Ja, vi vet vad vi pratar om. Dunka huvudet i väggen om och om igen, och sedan på't igen. Vi håller tummarna för er!

2010-10-04 @ 08:17:49
URL: http://www.propiraya.se
Postat av: Hanna

Tack för grattiset=) Jag vet hur jäkla jobbigt det är, kolla på mig! Hade inte min mamma och jag hjälpts åt med Castor hade det aldrig gått, och han gör fortfarande katastrofala lopp också! Bryt ihop och kom igen=) you go girl!

2010-10-04 @ 22:28:46
URL: http://hannawennersten.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Vi har det helt ok här borta :-) Det känns väldigt kul att komma igång och träna med hund igen. Nu har ju Kivi haft sin ena tass skadad ett tag och den är inte helt läkt än, men sen kör vi vidare med träning.

Om du ska tävla här i krokarna så måste du höra av dig för det vore verkligen kul att ses igen. Vi har tänkt försöka komma iväg på så många tävlingar som möjligt så Kivi ska få ordentlig miljöträning.

Vart huserar ni nu för tiden? Minns att ni flyttade från Göteborg till ett hus :-)

Kram kram!

2010-10-05 @ 16:37:15
URL: http://www.twincy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0