Ajax dag!!!



Den 15:e januari- 2011 var det Ajax tur att ha sin speciella dag, han fyllde 6 år denna dagen!
Tiden går så himla fort med vovvarna, eller ja, den går fort hur man än gör... Han fick iaf en god (enligt honom iaf) vovvebakelse å ett stort tuggben... Tror han var ganska så nöjd faktiskt!!!!

My dog gick so mdet brukar för mig å Simma, med en massa diskar... :D Men vad gör det när den hunden har så himla skoj på den tävlingen.. Hon hatar att gå runt bland alla människor å vovvar på den stora ytan men när hon kommer till agilitybanan växer hornen ut i pannan på henne... Vissa lopp var faktiskt ganska så okej!!!

Nu dröjer det innan vi ska tävla igen, det är Vilas tur nästa gång å då ska vi till Örebro!!!

Men först lite träning på fredag!!! :D

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Sara!



Vilken tillfällighet att du trillade in på min sida precis när vi tränat ert vinnande lopp! Som jag tyvärr gått miste om att se (eller filma) för det måste ha varit ett riktigt snyggt lopp! Vi tog banan ifrån Åsas banblogg och kollade tiderna på AgIfs sida. Har tittat runt lite i din blogg och jag säger bara en sak - fortsätt kämpa!!! De där nollade loppen kommer, det är jag övertygad om. Själv fick jag slita hund i två hela säsonger innan jag fick min första nolla med min pinscher. 6 nollade lopp förra säsongen kanske inte är så mycket men när man inte nollat på två säsonger tidigare avslutades förra säsongen som en stor seger! Hur länge har du och Vila tävlat? Kommer ni till Linköping nu i helgen?

2011-03-07 @ 13:05:29
URL: http://www.nifesoj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0