Mitt liv suger just nu....

Det är så himla mycket negativt som händer i mitt liv just nu så jag smäller av snart... Vet inte hur jag ska tackla alla mina problem längre, har varit bra på att fixa allt sånt själv förut men nu rinner min bägare över snart =(
Å jag vet att det finns de som har det värre än mig men nu är det så här jag känner å vill skriva om det!!
Men jag har lovat mig själv att ta dagen som den kommer å göra det bästa av den, för både Håks å mina hundar.. De är viktigast just nu!! Sen har jag min älskade lillebror och vänner som ställer upp till 110 % å det är så skönt å veta att ni finns för mig! Önskade jag kunde få träffa min bror lite oftare bara! Nej du, vinna de där miljonerna så jag kan köpa mig en helikopter å åka dit snabbt när jag känner för det, det ska jag nog göra :D Typiskt att jag är så himla flygrädd bara =(
Har hunnit med en vända till Rättvik som sagt och min kära bror följde med mig dit, det är så trevligt när han följer med, han är rolig min bror =)
Körde ett hopplopp med Simma och hon var så duktig så, sprang på så bra som bara hon kan men tyvärr så visade jag henne  på fel hinder så det blev en disk, men skoj hade vi iaf =) Huvudsaken det!
Vilas första lopp för dagen var agilityklass 1, en skojig bana och hon var faktiskt jätteduktig, tog alla kontaktfälten fint, tom en gång för mycket så en disk blev det, attans! Missade i en box innan disken för att jag inte följde min plan, så jävla dumt av mig! Allt annat klarade hon fin fint annars!
Hopploppet var det ösa i, så pass mycket så hon sprang förbi långhoppet som stod så fint framför näsan på henne, fattade faktiskt inte varför hon gjorde det, kan inte se på filmen heller vad det beror på.. Tog om lången å så rev hon ett hinder, men i mål kom hon, vilket inte är vanligt för Team Tok!!! :D
Kom hem sent den kvällen till Håks som hade somnat för längesen, men med en papillon i huset så vaknar man rätt lätt.. Killarna var nämligen hemma med Håks den helgen... :D
Skönt att vara hemma trots att Dalarna är i mitt hjärta!!!
Hundarna tränar inte så mycket just nu, jag är lite down men det ska väl bli ändring på det med hoppas jag.. :D
Jag ska ta dagen som den kommer, det lovar jag! Kämpa på!!
TJINGELING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0