Hur beroende är det inte??

Vi har varit utan internet ett par veckor nu och man blir ju helt galen av det, internet är beroendeframkallande!!!! Så det så!!
Man kan ju inte följa alla dessa miljoners bloggar/sidor man läser varje dag, man får ju ingen info alls om omvärlden.. Har ju en massa att läsa in nu ju =) för vi har fått tillbaka internetet!!! :D :D :D :D :D

Annars är livet sig likt, fyllde ju år förra veckan, J överraskade mig här på kvällen den dagen tillsammans med H...Hon hade tårta med sig så vi käkade god tårta och umgicks.. Tittade på gamla agilitylopp vi har filmat på vovvarna bla... Och lilla lilla Vila då hon var med i ridhuset då hon var plutteliten... Kan inte fattat att hon varit så liten... Fick presenter av H och J. Av H fick jag 2 skålar i den serien jag samlar på "MINE" och ett headset.. Av J fick jag ett superfint ljusarrangemang... Fick fler saker oxå av mamma, pappa, mormor osv.

Hundträningen ligger lite på is just nu... Har inte så mycket motivation, värre blir det då jag inte får till den där jädra apporteringen med Vila.. Men vi kämpar och kämpar och vi ger oss inte i första taget...

Har pyntat och gjort lite fint här hemma så snart kommer det ut lite bilder på nätet så ni får se hur det står till hemma hos oss här mitt ute på landet!!

Åker till Sara nästa helg, vi ska iväg och tävla lite inofficiellt.. Det ska bli skoj... Token Gizze ska oxå få starta lite.. Vet att vi inte har något att hämta med tanke på att vi har vila just nu men skoj ska vi ha iaf =)

Jo förresten, jag å J hade en helkväll ute på stan i lördags, elelr stan å stan, vi var på Liseberg.. Alltså, hej å hå vad ljus de har satt upp inne i parken. .Det är så himla fint, vill nog inte veta vad de får för elräkning under just dessa julmånader ;) Det tråkiga var att det regnade hela tiden. Det positiva var att J vann 2 kg PLOPP... Eller det  kanske inte är så positivt eller?? 2 kg choklad liksom =)

Har förresten mätt Vila nu och av alla gånger jag försökt så tror jag hon stannar på 45,5 cm hög... Sen om jag gör rätt eller fel det vet jag inte men jag vet att hon inte är så superstor iaf=) Alldeles lagom tycker jag....

Nu ska jag sova lite, ha det toppen alla...

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till internet!!!! De va banne mej på tiden =) Idag har jag vovvarna på jobbet. Pappsen är hos farbror doktorn för en rutin kontroll. Jag antar du jobbar idag så jag slår en pling ikväll. OM det är okey för din del???? =) hahah.. ciao ciao

2008-12-02 @ 10:54:13
Postat av: Sara

Självklart, du får ringa när som....

2008-12-02 @ 13:43:40
Postat av: Marre

Vilken tur Sara att du har fått internet..

Vill se kort!



Kram

2008-12-04 @ 23:10:19
URL: http://marrenaas.blogg.se/
Postat av: Åsa Toresson

Heeeeej!!

Hur står det till med er då?

Här är alla utom jag tokförkylda,men annars är det hopp om livet.

Brukar vara in å kolla läget hur ni har det med jämna mellan rum......nyfiken :-)



Kramiz Åsa & Co



Ps tack för kläderna hälsar Lowa......

2008-12-08 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0