Ibland går det fort...

Mina tankar går till min vän Johanna idag..... Kram till er....

Annars är livet sig likt.. Var på julbord med jobbet idag å man mår alltid så dåligt då man går därifrån för man äter ju så man spricker... Herregud vad massa god mat det var där... Trevligt och jag vann på ett lotteri. Vann ett fint doftljus och en fin duk. Jag är barnsligt förtjust i ljus, det är ALLTID ljus tända här hemma.... Mysigt tycker jag...

Igår kväll då jag slulle släppa ut vovvarna på tomten för en liten snabbkiss innan sängdax prasslade det till en bit bort på tomten å det visade sig att det antagligen var en älg på väg över vår tomt upp i skogen.. Hej å hå.. Snabbt in med vovvarna, tack å lov att fröken bc inte stack efter... Ut med lampa och kolla.. Man hörde hur den brötade och hade sig i skogen.. "Den" brölade lite.. Finns det något sånt ord??? =) Hihi, tur H var hemma så han kunde följa med ut ;)

Nej, duschen v'äntar, sen ska jag värma mina tofflor i micron och krypa ner i sängen.... Ja, jag har vete-tofflor =)

Förresten, Åsa från Borlänge: Vi kommer inte upp över jul och kul at Lowa gillade kläderna... Kul att du kollar in här ibland...

TJINGELING!!!!

Kommentarer
Postat av: Frisa o Isa

Ja visst hade det varit kul. Jag planerar att åka i början på januari, kan du då? Har inte bestämt något med Lottie än men jag tror hon kunde då också.



Vart bor du någonstans?

2008-12-12 @ 12:42:33
Postat av: Carina o B&T

Tänk om det var ett VILDSVIN !!!!! ;) Dom brukar Bröla :o)



Lycka till i helgen på de inofficiella tävlingarna Ni ska på

Själv har jag tappat rösten sedan 3 dgr tillbaka så det kanske blir till att testa TYST handling imorgon, Lördag då vi kör en träningstävling i Fjärås .. måste ju ha lite träning inför My Dog med Billy, men jag HATAR kalla Ridhus

Sen tycker jag ALLT är piss just nu

Totalhandikappad i armen, ingen julstämning, allt går sönder .. men thats life ibland ... det blir nog bättre snart :)

Jag vill ha SNÖ NU !!! Så det blir lite ljusare och roligare ute för både en själv och hundar



Hör av dej i helgen så jag får lite rapport (tummen upp för Er till helgen )



Carina o B&T

Ps. Jag kan väl iallafall få följa med å heja på Eran Lydnadsdebut .. ska peppa dej .. det vet du !!

Kul att du iallafall lyssnade på mina ord att NU ÄR DET DAX .. Någon gång måste vara den första .. HEJA HEJA VILA o SARA :))

2008-12-12 @ 16:48:41
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: DORAN

Hejhopp...kul att du är här =)nu måste vi lägg oss så vi orkar springa imorgon. HEEEEJ!!!

2008-12-12 @ 22:54:57
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-12 @ 23:02:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi funderar på helgen v2 eller 3 om Lottie kan då.

Hon har inte svarat än så jag vet inte bestämt vilken de blir?



Kul med agility =)

Kran

2008-12-15 @ 10:20:45
Postat av: Frida

Hej igen,



Det blir helgen v2, alltså 9-11 jan.

Jobbar du då?



Kram

2008-12-15 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0