Imorgon är det min dag.

För imorgon fyller jag år. Hela 29 år!

TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Saras födelsedag. HURRA HURRA HURRA!!!!! Grattis Sara. 29år? Nääääee nu skrev du väl lite fel va? Byt 2:an mot en etta. Så blir de väl rätt va? hihihi...

2008-11-24 @ 15:14:18
Postat av: Carina o B&T

HIPP HIPP HURRA !!

En STOR GRATTISKRAM 1 dag försent från oss i Hällis



Hoppas din dag var bra och du fick många fina presenter



Carina o B&T o monstret Smulan

2008-11-25 @ 09:32:14
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Frida o Isa

Hej hej,



Jag får gratulera i efterskott =)

Tack för inlägget i min blogg!

ja apporten har gått väldigt lätt med Isa. Jag shejpade (vet inte hur de stavas) in det med henne. När hon visade intresse för apporten klickade jag och krävde mer o mer och till slut tog hon den i munnen men ville direkt spotta ut. Då började jag dra emot och klickade när hon höll fast. Om du undrar/vill veta mer så släng iväg ett mail. Hur var Vila när ni började valla?

Ha dé fint!

//Frida och Hold Em´s Lisa =)

2008-12-01 @ 14:56:14
URL: http://blogtown.se/blog.php?id=FridaochIsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0