Läget under kontroll...

Ja, det kan man väl säga att jag har för det händer ju inte så himla mycket här...
Vila är i slutet av sitt höglöp och tycker inte att livet är så jätteroligt just nu, stackarn... Hon ser så ledsen ut ibland, för att i nästa sekund stråla av lycka....
Men nu kommer vi till mitt största problem, vi får inte till apporteringen, måste ha ALLA tips och idéer som går att få!!! Blir tokig på det här!!! Hon vägrar ju hålla fast den, men bära på alla andra saker går minsann bra ;) nycklar, ficklampor, osv. Men den där lilla träbiten, apportbocken funkar inte!!!! Sliter mitt hår för tusan...

Gizze håller på att lära sig nya tricks, han är för rolig den där papillonen... Kommer lite bildbevis då han kan de riktigt bra =)

Simma hon bara myser med husse hela tiden, hon fick träna lite agility i helgen och hon gjorde typ inget annat än rev hinder å sprang å skällde... Tok-Fia!!!

Men vi ser fram emot My dog, det ska bli skoj.. Hoppas att det inte blir förstört som det blev förra året för henne. Då blev hon ju påflugen av en STOOOOR hund och blev låg och dålig... Tyckte så synd om henne.. Så hon fick springa ett lopp sen fick husse komma och hämta henne för det gick inte alla.. Lilla gumman!!!

Ajax kommer hem på lördag, han är så över-gosig med min bror så det är inte klokt... Han älskar ju verkligen min bror så han har det inte lätt.. Ajax väcker honom innan väckarklockan ringer på mornarna.. Å den ringer ju ganska så tidigt för brorsan så nu blir det ännu tidigare... =) Lilla knas-Aajx...

Blev faktiskt så himla avundsjuk på alla som var i Rättvik i helgen å tävlade.. Är lite sugen på agilityn igen, var väldigt trött på det ett tag... Men nu börjar det komma lite inspiration tillbaka igen... =)

Nej, nu ska vi ut i stormen å gå lite vovvarna å jag.. För storm det är det verkligen idag här ute på landet... Men det är bara att bita ihop och gå ut...

H och hans bror har varit duktiga i helgen förresten. De har köpt ved och staplat det så bra i vedboden så.... Så nu har vi massa ved som ska räcka länge hoppas jag =) Mycket att tänka på när man har hus... ;)

Nej, nu pyser jag!!! En viss bordercollie ligger och rycker nedanför mig här, hon vill leka med sin boll....

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Individuellt är vi färdiga sen september nån gång, så det blir dubbla starter på SM nästa år!

2008-11-10 @ 11:20:38
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0