Tävling till helgen...

Fast inte för mig och någon av våra vovvar utan för J och Naala.. Ska bli så skoj att se dem tävla igen... Var ett tag sen sist.. Sist jag såg J tävla var ju när hon tävlade med tok-papillonen Gizze =)

Naala hopp...

Funderar på att åka på en inoff med Simma och Gizze men jag har inte bestämt mig än... Ska tänka lite till, har några dagar på mig till... För det finns ju inga officiella som vi kan åka på, antingen är de så himla långt bort eller så jobbar jag... Typiskt!!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Cilla & Tuva

Hejsan!

Tack för din hälsning. Om vi bor nära Ale vet. Både ja och nej. Vi bor utanför Alingsås så det är en liten bit att köra. Men de är duktiga och har en del spännande föreläsningar ibland.

Ha det fint

Cilla

2008-11-13 @ 12:06:47
URL: http://www.2hundliv.se
Postat av: Marre

Alla vår träningen har gått på sparlåga. Letar efter en nytändning!

Kram

2008-11-14 @ 08:11:54
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0