Träning med mina vovvar..

Idag har jag varit iväg och tränat med vovvarna... Tränar ganska så mycket uthålligthet med Vila i fria följet just nu.. Hon tappar focus ganska så lätt.. Måste få momentet "skitroligt", vet bara inte hur???? Annars tycker jag att hon är duktig.
Tränade även lite agility med Simma och man märker hur mycket man måste hålla det aktivt med just henne.. Hon klev ur slalom flera gånger men till slut satt det toppenfint.. Gizze han är så himla busig just nu, men vi fick till snygga slalomingångar och bakombyten...
Var sen på Ikea och shoppade lite trådbackar, nu ska det bli ordning bland våra kläder här hemma i HUSET!!! Japp, vi har ett hus och jag vet att fler vill se bilder på det men jag kan inte med att visa bilder på våran oordning just nu, det är flyttkartonger ÖVERALLT... Men nu är jag skrivit klart här ska jag ta tag i ett par kartonger och packa upp dem.. Usch, det låter som om vi inte gjort något alls här men det har vi faktiskt :) Fast det är knappt det märks....
Hugger ved gör jag nu oxå så nu bygger vi massa muskler, hihi... Hugga ved är något som Simma inte gillar, hon försvinner så långt bort hon bara kan, så hon får numer alltid vara inne då jag hugger ved... Vila däremot är ALLTID med, hon springer runt och roar sig själv... Man behöver aldrig vara rädd för att hon ska vara i vägen och göra sig illa som tur är...
Lasagne har jag hunnit med å göra idag oxå å det blev faktiskt supergott... Nu väntar vi på husse bara, sen är vi nöjda här...

Ha det gott alla!! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack! :) Han är nästan precis 21 månader nu, lille tepåsen.



Antingen får du faktiskt packa upp lådorna eller också får du visa upp oredan, jag vill absolut se bilder! nyfiken :P

2008-10-20 @ 17:13:11
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: Carina o B&T

Åh, va synd att jag var och packade när du ringde .. Hade varit så kul att få träffa dej och hundarna och pussa lite på dom

Du packar upp och jag packar ner

I helgen har jag packat 33 kartonger hos mamma och när man tittar ut över lägenheten på bottenvångingen SYNS DET INTE att något är gjort .. Jag blir så trött på det, men det måste ju göras och det är ju inte lättare när hon inte vill göra sej av med någonting, men hon inser nog det när alla kartongerna kommer till lägenheten

2008-10-20 @ 18:54:14
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Chattis

Hugga ved ; ) Wille kan komma och hjälpa dig att bära in veden. Det har han gjort hos sin "uppfödare". Ha ingen brådska med kartongerna!! Det tog 2 år när jag flyttade sist att packa upp. Har tagit fiina bilder på killarna idag ska bara fixa så dom kan ses av andra. Du, 15 dagar kvar, sen bär det av till Thailand.



Kramizar Skåneligan

2008-10-20 @ 20:46:00
Postat av: Chattis

Hugga ved ; ) Wille kan komma och hjälpa dig att bära in veden. Det har han gjort hos sin "uppfödare". Ha ingen brådska med kartongerna!! Det tog 2 år när jag flyttade sist att packa upp. Har tagit fiina bilder på killarna idag ska bara fixa så dom kan ses av andra. Du, 15 dagar kvar, sen bär det av till Thailand.



Kramizar Skåneligan

2008-10-20 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0