Sicken helg vi haft...

Hur underbar helg har inte vi haft då??? Har ju varit hos Frida och Isa hela helgen som var... Och det har varit så himla skoj... Hundträning utan dess like...

Mest agility men även lite lydnad och mycket vallning... herregud vad vallningen var rolig... Å Isa och Vila var så himla duktiga....

Fredagen började med att gps:en visade mig en så jävla tokig väg till Frida så jag blev galen, trots denna omväg på 6 mil som jag körde kom jag hem till henne före  de. Fast vi hade bara hunnit vara där i ca 10 min innan de kom.. Så skoj!!

Vi packade in oss i Fridas bil på en gång å åkte ut till klubben. Köpte med oss lite mat som vi åt därute först innan vi tog en promenad, vovvarna busade å busade, så skönt att de går bra ihop...

Sen tränade vi agility å det gick bra, fortsätter traggla med Vilas hopp... Men vi kämpar på!! Går lite för fort för henne tänk iblan men tycker ändå att hon var duktig!
Och Isa och Frida var jätteduktiga, det vet du att jag tycker... Det kommer bli bra..
Tränade lite lydnad senare men jag tror nog att både Isa och Vila var lite trötta =)
Men tänk om Vila kunde ha sån kontakt som hon har på dessa bilder jämt ;)

fin kontakt



Så söt....


På kvällen tog vi det lugnt å kollade lite tv innan vi somnade, skulle ju upp och valla på lördagen som sagt...
Och det gick så himla himla bra, kommer lite kort på Isa. Ska leta fram några på Vila sen oxå... Tror att det finns något kort på Fridas blogg...

Isa vallar

Isa duktig






Isa

Isa spanar lite på fåren =)



Så här har jag numer fått Vila att ligga utanför hagen, hon sover.. Tycker det är så skönt att hon kan slappna av, nu ska jag bara få henne lite så utanför agilitybanan oxå =)

slalom, ett favvohinder

Här går hon slalom, Frida som fotat...

Kommer nu ut ur en tunnel :)




TJO HO!!!

Tror ni det går, att få henne lugn utanför =)=)=)=)




Avslutar nu med en bild på sommarGizze :D



Måste ut med vovvarna nu men jag återkommer med mer text imorgon...

Tack snälla snälla Frida och även Isa för att vi fick komma till er, en helg att minnas!!!

TJINGELING



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack ska ni ha =)

Ni är varmt välkomna tillbaka!!!!

Vi saknar er redan, bättre träningskompisar

finns nog inte!



KRAM

2009-04-20 @ 19:24:33
Postat av: Frida

Glömde säga.....

vilka otroligt fina bilder =)

2009-04-20 @ 19:28:10
Postat av: Petra

Japp! Rapp är syrrans!

2009-04-20 @ 20:37:35
URL: http://petrasbc.inc.se/
Postat av: Anna-Carin

Detsamma! Verkligen roligt att se dig och Vila igen! Vilken häftig hund hon är, ni kommer bli grymma på agilitybanan! ;) Hoppas vi lyckas tajma in lite tävlingar i sommar så ses vi då. Ha det bäst, kram!

2009-04-20 @ 23:41:11
Postat av: Carina o B&T

Va kul att allt har gott bra med träningen med Vila .. Du vet vad jag har sagt: Ta´t lugnt Ta ett Toy :)) .. Hon kommer bli SUPER på Agilitbanorna när hennes hjärna har växt ihop med benen .. Ha ha !!

Åh, kul att det går bra o framåt med Vallningen .. akta så du inte blir omkullsprungen av fåren bara .. ha ha !! .. det har ju jag lyckats med och det var inte kul alls

2009-04-21 @ 08:38:29
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: emmeli

Ha ha gudars vad kul Gizze ser ut :) Kanske är en bra idé nu när man börjar knalla i skogen och alltid får med skogen hem :) Fin fina Vila ska bli så kul att se er igen! KRAM

2009-04-21 @ 16:20:12
URL: http://www.busfrona.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0