hundkollo har det varit här hemma...

Lördag- söndag hade vi besök av Naala och Mirre, de skulle bo här för matte var ute på galej...

Allt har gått toppenbra och det mest roliga som hände var när jag kl 4 på natten vaknade å inte kunde hitta Vila... Den lilla tokan hade lagt sig i Mirres bur tillsammans med Mirre... Fattar inte att de fick plats där inne båda två, nog för att Mirre är liten å Vila med men inte så liten... Men men, det gick ju bra så det var bara att låta de vara...

Kommer några bilder på kärleksparet, iaf enligt Mirre, bilderna får tala för sig själva... =)

Puss puss
puss puss



puss igen

hmmm?????
hmmm???

Man kan vara söta oxå...
Pappisar...

Liten och stor

Ungvovvarna =)

Mysiga Naala
Naala myser....

Kommer en bild på Tin-Tin oxå bakom slalompinnarna =)







Allt för denna gång.....

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjohoo! Hahah gud vad hon älskar Ajax. Synd bara att han inte är fullt så förtjust tillbaka =) Åh Naala den bortskämda lilla hundrackarn. Knähunden NR 1.!!!! TUSEN tack åter igen. JÄTTE snällt av er! Ha de gott så höres vi! Kramizz

2009-08-04 @ 11:25:38
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Carina o B&T

visst är det härligt när man kan hjälpa varandra med hundpassning och samtidigt på köpet få massa härliga kort :)

Tack för korten på TinTin .. så jättekul att ha lite kort på hans unghundstid .. man glömmer ju så fort den tiden

MEN! .. Kunde du inte klippt bort mitt jävla finger som pekar .. Ha ha !!! .. Eva blir galen om om ser det .. Då får jag skäll och hon säger att det finns Bildbevis när jag säger " Att så gör jag ALDRIG "



Carina p B&T

Ps. Mötte du inga Löptikar i Trollhättan .. "fnissar" .. Det var ju hundar därifrån som hade struktit sej på Snapphanetävlingen pga av Löp .. "konstigt "

2009-08-06 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0