Ställer mig frågan???

Hur j-a mycket pannkaka kan det bli av en helg fylld med agilitytävlingar????

Jo det kan jag svara på, av 9 starter med 4 hundar så blev det 9 DISK!!!!!!

Gizze disk*2, agilityn dock bra, hopp rent ut sagt åt skogen...
Simma disk*2, andra hindret i båda klasserna... Rev allt vad oxrar hette denna tävling, eller kraschade är mer rätt ord!
Ajax disk*1 Bäst av alla, lilla gubben. Än en gång mitt fel, stod i vägen typ...
Vila disk* 4 Tokig utan dess like, men hon har ju farten iaf. Är så trött på att höra det!!! :P hihihihihihi

Blir tokig!!!


Simma

Simma igen

Alla dessa bilder på Simma tog J i lördags!! TACK!!

Sammanlagt tog vi två 175 bilder på tävlingen, antar att de kommer upp på Kungsbackas hemsida sen...

Nej, bara att bita ihop å komma igen, nya friska tag!!! Träna på.....

Min kusin fick barn igår, stort grattis till er!!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilka bra bilder jag tog =) hihi Nu kommer jag säga en annan sak som du ofta hör gällande Vila. DET KOMMER!! Hon utvecklas fortfarande så va bara lugn =)

2009-08-24 @ 11:49:35
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Carina o B&T

Men du !! Gizze o Simma hade ROLIGT iallafall :)

Åh Vila .. Byt namn på henne !! ... ha ha

Blev det några fina kort på Billy/TinTin ?

maila dom isåfall

Jag glömde min kamera hemma Bägge dagar .. hur man nu kan lyckas med detta ???

2009-08-24 @ 12:16:52
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Monica

Tycker att du borde få pris för att lyckas ha FYRA glada o tokiga hundar :)

Men det var iaf härligt väder!



Bättre lycka nästa gång!

2009-08-24 @ 13:36:30
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: johanna

tjena morsning =)

Synd att vi missade er i lördags, men hade de vart mer sol så hade vi definitivt stannat =) du e så jävla duktig som står i o håller på med alla hundarna, ser upp till dig sara, att du alltid e så glad o positiv =) kämpa på som bara ni kan =)

kram

2009-08-24 @ 20:22:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jimmysmamma
Postat av: johanna

De e så lite så, e bara ärlig vetdu =) Åhhhh om du visste hur mycket ja vill ha en liten bc tok, men tyvärr så sätter pengarna stopp för detta projekt.

Men de kanske blir någon fram till våren istället =)

kram

2009-08-25 @ 16:27:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jimmysmamma
Postat av: Chattis

Vilken snygging till syrra Frazze har. Hoppas att vi träffas snart. Kan det va någon tävling i skåne snart ( ja,jag vet Eslöv 6 sept men jag är på party 5sept) Jätte Kramiz Skåneligan

2009-08-25 @ 22:22:13
Postat av: Helga

jag för statistik över dennis starter. Han hade typ 80% disk i år, tills det hände nått. pangbom. bara sådär. Jag har ingen aning om vad, men helt plötsligt fick vi marginalerna på vår sida och nollorna började trilla in på löpande band. Så håll ut bara :)

2009-08-27 @ 20:15:34
URL: http://helgaw.se
Postat av: Carina o B&T

Det var riktigt trevligt att vara tebax på träningstävlingarna

Så himla synd att du jobbar varje torsdagskväll

Skulle nog vara nyttigt för Miss Toka

Vi får ta en egen träningstävling hemma hos oss istället

2009-08-29 @ 10:58:51
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Monica

Varför var du inte i Vänersborg idag? Vi hade jättetrevligt! :)

2009-08-29 @ 18:58:42
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Monica

Det var en inoff igår... Jag efteranmälde till agilityklassen för att träna kontaktfält :) Håkan vann en klass!

2009-08-30 @ 08:44:18
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Carina o B&T

Tror inte du missade så mycket i Vänersborg enlig info

I large 8 Hundar anmälda och sedan en del strukna

Håkan vann en klass, pga av mycket dålig konkurrans

Lady sprang 10 sek under ref. tid i ett lopp (enligt Håkan) .. det säger ju det mesta vilken nivå det var på tävlingen



Håkan tyckte Hamburgarna med färskstekta kantareller var bäst på alltihopa :)

Du ska nog va glad att du inte la pengar på en sådan liten tävling

Det finns ju flera andra Inofficiella framöver som kommer vara betydligt flera startande och med bättre konkurrans för dej och Miss Toka



Kör på dom istället :)

Nu har vi förberett operationen hemmavid



2009-08-30 @ 23:25:00
URL: http://http:/mydogs.se
Postat av: Helga

förlåt, jag kanske misstolkar det du skriver Carina, men menar du verkligen att konkurrensen måste varit dålig eftersom Lady vann? Nu har jag ingen aning om vilken hund Lady är, men att implicera att det är låg nivå på tävlingen för att en viss hund var 10 sekunder under tiden tycker jag är direkt oförskämt! men jag hoppas som sagt att jag misstolkat...

2009-08-31 @ 12:10:18
URL: http://helgaw.se
Postat av: Helga

förlåt, jag kanske misstolkar det du skriver Carina, men menar du verkligen att konkurrensen måste varit dålig eftersom Lady vann? Nu har jag ingen aning om vilken hund Lady är, men att implicera att det är låg nivå på tävlingen för att en viss hund var 10 sekunder under tiden tycker jag är direkt oförskämt! men som sagt, jag kanske misstolkade...

2009-08-31 @ 12:26:37
URL: http://helgaw.se
Postat av: Gill

Sara, jag kommer och kikar på er i Skåne i helgen.



Jag kommer knappt kunna springa på Sofiero, benet är inte helt bra än *förb¤"¤#at*



Synd att ni missade Vänerborg.



Jag hade gärnat åkt dit om det inte hade varit så långt.



Det hade passat oss efter vårt årliga uppehåll.



Jag längtar till små inofficiella tävlingar, det var länge sedan jag var på en sån.



Jag har för mig att det är rätt mysigt på Vänersborg också.



Kul för Håkan och Lady att dom vann! :-)

2009-08-31 @ 13:08:59
URL: http://www.gilllantz.com
Postat av: Niina

Trodde man anmälde till en inoff för att få träningen, inte för att i första hand vinna. Då spelar det nog ingen roll hur stor/liten konkurrensen är. Tack och lov att det finns klubbar som orkar dra i dessa småtävlingar! Vi som var där hade trevligt iaf :)

Hoppas att varken domare eller arr ser ovanstående inlägg. Att ge betyg till något man inte besökt...

2009-08-31 @ 16:52:01
Postat av: Carina o B&T

Ja, det va då jäklar va folk kan misstolka ett inlägg :) ... men jag bjuder på det :)



Jag är så jäkla Glaaad i dag så jag bryr mej inte så mycket om vad inläggen säger ... ibland måste man kunna läsa mellan raderna oxå , vilket jag tror du kan Sara

Har svarat en del personligt, som jag tycker ska ha en en förklaring



resten skiter jag i .. för kan man inte LÄSA mellan raderna så är det inte så mycket att svara på



Tjingeling



2009-09-01 @ 00:15:09
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Malin

Att vara oförskämd mot namngivna personer och klubbar handlar inte om att kunna läsa mellan raderna. Det handlar om allmänt hyfs. Man hänger inte ut någon på ett sådant sätt. Och från oss som var där. Håkan och Lady var jätteduktiga och tävligen var supertrevlig och bra arrangerad!



Agility ska vara trevligt och roligt och allt behöver inte vara på landslagsnivå för att det ska anses som "bra".



Läsa mellan raderna - Trams!



2009-09-01 @ 09:30:35
Postat av: Carina o B&T

Jag hänger INTE ut "Någon" och jag om någon VET hur glada dom var för vinsten .. Jag träffar dom varje dag...

Dessutom vet jag OXÅ hur han själv upplevde loppen och "värderade vinsten" då han talade om det direkt efter loppen då han ringde.. Konkurrans kan man bedömma på olika sätt (både positivt och negativt beroende på hur man ser det) och Hur man i detta fallet Läser det !!!

Men som sagt ... en misstolkning blev det från flera

Hänger inte heller ut klubben .. tycker ni gör ett strålande arbete som arrangerar en inofficiell tävling .. skulle ju själv varit där, men strök mej pga av en officiell tävling på annan ort samtidigt

Slutdiskuterat från mej



Jag tror nog iallafall Sara förstår vad jag menade och det är ju det viktigaste då det är hennes blogg



Jag slutar härmed att kommentera detta "Trams", vilket jag kan hålla med om att det blev :)

Att folk orkar jaga upp sej för ett inlägg som INTE var menat som något påhopp mot "Någon" utan en reflektion som vederbörande själv gjorde, .... som jag "kanske" utryckte mej lite korkat på



Nu ska jag åka och hämta hem Billy och glädjas åt det istället

Tjingeling på Er :) :)

2009-09-01 @ 12:13:54
Postat av: Carina o B&T

Du, får Billy vara med i Gizzes Fanclub nu?

För nu är faktiskt Billy en nerklippt Pappis oxå :)

Han er ut som en nakenhund ... hi hi !!

Åh han fick MASSOR av kramizar och Pussar från Er



Carina o B&T

ps. tack för messet idag förresten att du förstod vad jag menade ;) Det var ju det viktigaste att du gjorde det

Tjingeling på Er

2009-09-01 @ 19:20:21
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: johanna

heeej babe, shit va livat de va här inne ;)

Ja har nu graderat mig till BC skalan o hemma hos oss bos nu Zpike =) tyvärr så åkte Hugo till himlen igår, han kunde varken sitta stå, äta eller dricka så de va de bästa för honom, men han är enormt saknad. Om ni e här nere i trakterna så hör av dig =) hade vart kul o ses =) kram

2009-09-02 @ 08:06:27
URL: http://www.metrobloggen.se/jimmysmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0