Vila, den lilla tokan...

Har ju glömt att skriva om att vi tog en tur till Trollhättan igår jag å alla vovvarna...
Hade bestämt mig för att träna Vila. Och hjälp vad duktig hon va, inte ett rivet hinder, körde inte på largehöjd på alla hinder utan bara ett par stycken... Dock hade tjejen lite hög fart över balansen så hon trillade ner.. Men det bekommer henne inte, hon sprang vidare.. Kollade jag igenom henne lite men kunde inte se något skumt...
Så hon fick träna vidare, just tunnel-däck och slalom efter varandra... För hon har en tendens att komma med en så jädra fart ut ur tunneln ibland så hon inte riktigt får upp kroppen riktigt å slår i däcket, inte bra inte bra.. Men igår gick det verkligen kanon, var så himla nöjd med träninspasset... Missade slalom en gång, alldeles för hög fart så hon trillade ur en port... Men annars sitter det rätt bra!!

Efter att vi hade tränat tog vi en skön prommis i skogen jag å alla vovvarna... Inget regn just då så det var så lugnt å fridfullt!!!

Snart är det tävling igen, nästa gång är det Gizze och Vilas tur...

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Ja, skitsnack är aldrig kul att höra... Men men, man kan inte göra alla nöjda jämt o de flesta är ju bara avundsjuka på nåt sätt...



Vi ses i Karlstad! Eller, du kan titta på mig hela dagen men jag kommer att se dig i X*30 sekunder för jag ska döma hela dagen...



Du ska inte tävla i Partille då? Där ska jag bara döma lördag, tävla söndag!

2009-08-06 @ 09:38:16
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0