Livet travar vidare...

Jaha, då har man chansen att uppdatera lite igen då... Och då tar man den chansen!! =)

Livet rullar på och jag har fått ett otroligt tråkigt besked, vill inte skriva om det här mer än att jag kan säga att det är bara SKIT!!!!!! Livet är så jävla orättvist!! Åt helvete!! Vet inte vad jag ska göra?????

Vovvarna har det gott ändå å vi tränar så fort vi får chansen. Lydnaden med Vila går rätt bra, vi tränar för 2:ans moment mer seriöst nu och jag vill att hon ska kunna klara av att tävla när hon blivit lite äldre trots att det finns fler ekipage med ;)

Ett agilitypass har vi dock hunnit med oxå å det gick över förväntan.. Det var många hundar med i lokalen och hon hade bara ögon för mig och alla hinder... Det som inte var toppenbra denna gång var att hon FLÖG av gungan, den hann inte ens röra sig en mm :( inte bra, tog om den å då gick det bra... Skönt!! Slaom gick bra från ett håll men när vi vände på banan blev det en svår ingång å det klarade hon inte riktigt av. Lång inkallning klarade hon galant... Bra med krut i denna lilla dam å kan vi bli ett bra team kanske vi kan våga oss ut på banorna och tävla lite i framtiden... Men jag kan LOVA er alla som läser detta att det kommer dröja länge, länge....

Har inget mer att skriva denna gång!!!

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så länge dröjer det nog inte ;)

Ni KAN, vi vet att ni KAN =)



Kram fr en fundersam Frida

2009-02-07 @ 13:35:13
Postat av: Åsa

Jo, Signe mår bra, jag märker inget på henne. Men å andra sidan, det gör man ju aldrig...

2009-02-08 @ 10:29:33
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Chattis

Heja Heja Sara du har din Håkan o dina jyckar.Vila kommer att gå långt de lilla energiknippet. Frazze har haft husdjur!!! Han har kliat hål på sin kropp o hade ett sår stort som en 5-krona. Han är nu hos sin älskade mormor för att stå under kontroll ; ).



Måga KRAMIZAR Skåneligan

2009-02-10 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0