Vedhuggning som kunde slutat illa??

Ja du, idag har jag gjort det som får mig att slappna av mycket, huggit ved =) Vila och jag var ute i två timmar å högg... Hon springer mest å biter å bär på bark iofs... Den lilla tokan...
Tur jag hade handskar på mig för jag tappade focus lite å högg mig i lillfingret, blev bara ett litet skärsår.. Men det hade nog kunnat bli lite värre om jag inte haft handskarna på mig.... Så kan det gå!!!
Haft H:s bror här på middag, blev flygande jakob idag...

Igår gick jag upp tidigt tidigt och tog en långpromenad med alla vovvarna i det härliga vädret, det yrde snö.. För snö, det har vi fått å det tycker snöplogen Vila är så himla kul!!! Synd att det aldrig blir lika mycket snö här nere i Götet som det blir uppe i Dalarna...

Idag har jag varit inne i Göteborg å fixat lite saker... Varit på djuraffären och köpt lite ben, vägde Vila oxå å nu väger hon 12,2 kg den svart- vita faran... Ikea fick besök oxå å vi är nog den familjen i hela sverige som använder mest värmeljus... Jag älskar ljus och ska nog starta en ljusfabrik här ute på landet :) Vågar nog inte ens skriva hur mycket ljus vi använder per vecka.... ;)

Nu ska jag titta lite på Göteborgs horse show på tv och sen sova för imorgon ska jag träffa J med vovvar för promenad...

TJINGELING!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Näe du, ni missbrukar värmeljus =) hahah. Näe skämt åh sido men ni använder bra många. Tur att jag har lite refill till dig som du får imon. Eller får o får. Du har ju betalat själv för dem =) Se ya tomorrow.

2009-02-20 @ 23:11:55
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag ska vara rädd om mig. Det kanske du oxå skall vara med yxan =)

2009-02-21 @ 09:39:21
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hej Sara,

fy, det kunde blitt en Johnny Cash! Var rädd om dig när du är runt maskiner!! :)

Ulli är lite större sen jag skrev i Bloggen om henne, och hon mår absolut toppspinn bra :-)

Jag försöker ge henne det kalkrikaste vitaminrikaste fodret (Nordic med RC starter och ost), denna kullen ska få starka ben :-)

Ha det jättefint, jag ska jobba senare, så nu är det 100% hundtid som gäller fram tills dess :-)

kraam

2009-02-21 @ 10:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0