Tillbaka i gamla vanor???

Jaha, det var nästan så det blev 4*disk igår på Bollebygds dubblerade klass 2 tävling... Knasiga knasiga hund, den där klippta papillonen jag har.. I första loppet som var en tok tok tok tok- svår hopp2 diskade han sig i mitten av banan. Har aldrig sprungit en så svår bana någon gång, tror inte det var en nolla i någon av storleksklasserna och givetvis tappade jag bort mig. Men Gizze fick sina vanliga pappisryck... Tråkigt tråkigt...
I agilityklassen kom vi två hinder sen sprang han en lov ut från banan, kom tillbaka å sprang rätt upp på gungan, till saken hör att vi skulle till slalom, så disk igen.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, gråa hår är det minsta jag har...

I nästa hopplopp som var svår igen men dock inte lika svår som första så tog vi oss igenom med 10 fel å massa massa tidsfel.. Det var slalomen som krånglade lite... Svår ingång för den token å så sprang han ett helt varv runt en lång tunnel!!!

I sista klassen, agilityklassen så var det en skitrolig springbana, han var jätteduktig förutom att han tog fel tunnelingång, hade han inte tagit den hade vi varit felfria i mål... Så där blev jag nöjd iaf =)

Sköna 2 agilitydagar har det varit å visst, inga resultat att skryta med men det jag är riktigt nöjd med är Vilas lopp där hon inte rev ett endaste hinder å inga tjuvstarter, Gizzes sista agilitylopp. Sen finns det mycket fler saker men dessa är de största bitarna...
Nu är det vila från agilitytävlingar tills vi ska till Hässleholm...

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Ni får gärna komma.

Bara jag är hemma!!!!

Skall åka till Norge och gå på kurs med Crozza. SATS.

Sedan är det aussieläger och lite agilitytävlingar. Men inte Norrland! På fredag skall Micke, Nathalie, Lior, Therese och jag åka till Kolmådern.

Kram

2009-07-14 @ 12:35:10
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0