Underbart resultat...

Var iväg förra veckan och höftledsröntgade Vila, tog även armbågarna... Och idag då jag gick in och läste gästboken på Somollis hemsida stod det Grattis till Sara å Vila. WOW....
B-höfter har hon så det var ju skönt... Å inget på armbågarna...

Undersöknings datumVeterinär / KlinikResultat
2007-11-28Möller Ida öga ua
2009-06-24Göteborgs Djurklinik HD grad B
2009-06-24Göteborgs Djurklinik ED ua (0)

Jippi, jippi.. Så himla gött.. Nu slipper man oroa sig för det...

Vädret är toppen nu, en aning för varmt å jag må ju säga att sjön hos mormor har varit välbesökt av vovvarna nu när vi varit där uppe... Har varit en helt underbar helg och det är så gott att vara där uppe... Man slappnar av å bara är...... Har tagit en massa bilder på mina badtokiga vovvar så det kommer sen...
Har hjälpt mormor med en del saker, vad sägs om att klippa hela deras tomt en gassande förmiddag, brände mig ganska så rejält på ryggen... Inte smart gjort av mig!!! Min H har grävt ett land, vi har varit å handlat parasoller och partytält osv. Det enda positiva med att handla när det är varmt ute är att det är lite folk i affärerna å svalt i de flesta... :P

Håll ut till bilderna kommer!! =)

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis grattis till fina höfter o armbågar =)

2009-07-01 @ 15:57:49
Postat av: Camilla

Grattis till finfina resultat, sååå skönt.

Vi tar tacksamt emot all hjälp vi kan få. Återkommer..

2009-07-02 @ 07:08:38
Postat av: Johanna

WhoooHoooooo =)

2009-07-02 @ 08:44:31
URL: http://limpanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0