Vad har vi gett oss in på...???

Ja, ställer frågan igen, VAD HAR VI GETT OSS IN PÅ????
Är det någon agilitynisse som missat att det är 4 eller 5 dagars agilitytävling nere i Skåne nu denna vecka, började idag med klass 2 och 3, imorgon tror jag minsann det var alla klasser, inoff på fredagen å så alla på lördagen igen för att avsluta med 2:an och 3:an på söndagen...
Eftersom jag jobbar hela veckan så kan jag inte åka ner mer än på lördagen och nu kommer vi till frågan jag ställde mig i början... Och nu kommer avslöjandet varför... Jo, det är 147 starter i Vilas agilityklass, 136 i hennes hoppklass, 59 i agilityklass 2 för Gizze samt 66 i hoppklass 2. I Simmas klasser är det 70 i agilityklass 3 och 80 i hoppklass 3. Det är ju så man får spader på hur många starter det är.... I klass 2 brukar det ju aldrig vara så mycket starter och i 3:an är man ju van men i 1:an..??!!??
Tur jag bara ska vara nere 1 dag.....

Börjar min resa som sagt med att åka förbi hos Gill med bebis, ska lämna av lite presenter.. Sen fortsätter vi ner till Chattis och Frazze med familj... Och på lördagen följer Chattis med oss till tävlingen, som kommer hålla på länge länge... Det ska köras på 6 banor... WOW!!!
Vet att det var mycket hundar i Karlstad förra året oxå men eftersom man inte tävlade large då hade man inte den inblicken i hur många det faktiskt kunde vara....
Fast det ska bli skoj iaf, tycker det är roligt att tävla igen.. Fast mycket beror på sällskapet man haft med sig, J!!!

Simma mår bra sen hon krockade med röret.. Lilla gumman har det inte lätt alla gånger...

Nu ska jag sova...
Förresten så möblerade jag om i vardagsrummet igår, började kl 00.00, bra tid va??? Eller galet kanske man ska säga?? =)

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Frida o Isa

Ska bli spännande att följa eran lördag!

Stort LYCKA TILL från oss!!

Keep in touch!

2009-07-23 @ 07:53:33
Postat av: Johanna

Skulle inte fröken Sara lägga sig 22.00?!?!?! Du e inte klok. Tycker oxå de e lite tråkigt att du ska åka utan mig. Nästan så man borde åka med ändå ;) haha. Lilla Mireille kissa i sängen igår. I sömnen, hon hade nog en hemsk dröm. Så de va bara till att byta lakan halv ett inatt. Kul!!

2009-07-23 @ 10:17:39
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Åsa & Lovis

Jag var ju inte i Karlstad förra året men om jag inte minns fel var det 170 starter i large...

2009-07-23 @ 11:04:12
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Marre

Det är både häftigt och tröttande med de stora tävlingarna!



Vi håller tassar och tummar för er!

Håll huvudet kallt!

I morgon åker vi ill mamma.

Kram

2009-07-23 @ 22:25:53
URL: http://marrenaas.blogg.s
Postat av: Johanna

haha Ja de var säkert en hemsk BC som var o hälsa på i hennes dröm :D Hoppas du kommer i säng tidigt idag då du måste vara pigg i bilen imon =) Truddeluuu

2009-07-23 @ 23:04:47
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Anette

Haha ja jag lyckades fånga er på bild just i det ögonblicket :)



Det går verkligen undan när Vila kör, jisses!! Det kommer bli hur bra som helst när ni kör ihop er mer! :)



2009-07-26 @ 18:23:39
URL: http://www.edqvists.blogspot.com
Postat av: Anonym

NU är vi hemma efter 6 dgr i Skåne .. hann ju knappt prata med dej i allt spriingande mellan banorna i lördags :)

Lyckades jag pricka in Vila ?? NEJ !!! .. då var det Billy på en annan bana .. SKITSUR !!!

Lyckades jag missa en banvandring för TinTin ? JA !!! Inte pga av slarv utan pga av att jag tävlade på en annan bana

Herregud vad hjärnan har fått jobba denna vecka :)

Kan aldrig vara bra

Tur att inte ALLA tävlingar är så här för då hade man nog hamnat på hispan, men ändå så flöt tävlingsdaqgarna på fantastiskt bra .. helt otroligt att dom fick ihop det



Fick du ett bra kort på TinTin så maila det till mej .. men du .. det var faktiskt fler klass 3 ekipage som gjorde en "TinTin" .. så jag är inte ensam .. ha ha !!!

2009-07-26 @ 18:34:16
Postat av: Carina o B&T

Det är jag som skrivit inlägget ovanför ..

fick ett konstigt meddelande när jag skickade iväg det .. men det gick igenom iallafall, men dom missade alla namndata

2009-07-26 @ 19:42:12
URL: http://www.mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0