Tokiga, roliga bordercollie...

Herregud, vad jag kommer få äta upp det här, men jag gör inget annat än lär min tokiga bc tricks... Å vad hon är lättlärd då... Den senaste veckan har hon lärt sig:

¤ Åttan mellan benen
¤ Slalom mellan benen när man går framåt
¤ Ligga på sidan (spela död)
¤ Bort
¤ Backa på två ben
¤ Lägga vänster tass på mitt högra ben och tvärsom

Ett roligt trick som jag lärt henne är: -Inte titta!!!
Det innebär att hon gömmer sitt huvud under min arm när hon står med sina framtassar på min arm. Så söt så, kanske kan få in en bild sen.... =)

Nu sitter hon å pussas med mig hela tiden, det finns en skål med popcorn på bordet nämligen.. Och hon skulle inte komma på tanken att tigga då det finns popcorn, sådan matte sådan hund när det gäller popcorn=)  Hon är såå söt när hon gör det för det är Frida å Isa som lärt oss detta trick, att pussas utan tunga (snuskigt det låter =) ) Så nu pussas hon på min kind... Sötvovve!!!

Till helgen ska jag å tjejerna åka på en liten resa till Doris, Sara o co... Ska bli trevligt!! Ev kanske vi får träffa på Isa och Frida oxå =)

Ha det toppen alla!!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Upp till bevis när vi träffas :)

Vi var å träna igår och jag är inte helt nöjd .. kändes lite stressat och okoncentrerat .. men kan nog bara skylla på mej själv att jag inte var tillräckligt fokuserad

SNART kan vi träna ute och då jäklar ska här tränas ordentligt inför säsongen

Idag fick Billy jobba lite i Håkans Sandtag .. oj vad han jobbade .. TinTin kom inte ens upp halvvägs .. men nästa år då jäklar har han muskler så det räcker ..

Den ska vi testa när du kommer hit

I Hällis finns ALLT !! Ha ha

Hälsa Sara o Vovvarna med en STOR KRAM från Oss

Säg till henne att jag skickar skivan direkt till hennes föräldrar

Kramizar Carina o B%T

2009-03-04 @ 17:31:29
URL: http://www.mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0