Fröken är snygg...

Tycker grabbarna här hemma.. :)
Hej å hå vad hon löper, men det går bra ändå... Faktiskt!!

Tyvärr inget tävlande för Vila då på lördag i Kungälv men Gizze ska vara med, token nummer 1 :D
Ska bli skoj å jag hoppas på trevligt väder... Kanske kommer min bror, så han får nog följa med...

Annars så är livet som vanligt, händer inte mycket just nu...
Jo, en sak som hänt är att min dator lagt av, blir helt galen.. Alla mina bilder..... Hoppas det går att fixa...

Så några bilder blir det inte i detta inlägg... Lånar H:s dator å här finns inga bilder...

Nu ska jag iväg å träna lite agility, skoj!!

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Åååååh vad skojsigt! Vi ses på lööööööördag i Kungälv! TVÅ galna hundar i samma klass - underbart!



2009-05-13 @ 09:21:43
URL: http://www.123minsida.se/galnawera
Postat av: Chattis

Du, det blir ingen tjejfest 24/7. Så anmäl er och kom o bo hos oss. Kramiz

2009-05-14 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0