Winnerbäck & Ullared

Japp, kl 19.10 på fredagkväll träffade jag J i Torslanda för att röva bort henne ett par timmar den kvällen. Enligt henne själv hade hon ingen aning om vart vi skulle för jag hade inte gett henne många ledtrådar.. =)
Det enda jag hade sagt var att vi skulle träffas på just detta ställe utan hundar och utan hundkläder.... Jag menar, hur ofta har man inte hundrelaterade kläder på sig :P

Väl när vi träffades fick hon en liten presentpåse med ett kuvert i, med hörselproppar!!! + att det även låg en biljett med turnéstart i Göteborg i Lisebergshallen med självaste LARS WINNERBÄCK!!!!!
Hihihi, jag kan jag minsann.... Jag tror att hon blev lite paff men samtidigt glad för jag vet hur mycket hon gillar Lasse.... Jag med för den delen!!!
Konserten var toppenbra, vi hade rätt bra sittplatser, det enda jag kan gnälla på var att det var väldigt högt ljud trots att jag hade mina öronpluppsgranar i öronen.. Börjar väl bli gammal nu.. =) Sen var det ett par låtar från nya skivan som jag inte hade jättebra koll på....

Efter konserten som var lång vilket är bra =) så åkte jag till Torslanda å hämtade Gizze som varit hos hundvakter.. Men oj vad han gnällde då jag kom in på gården, han satt i hallen själv å det klarar han fasiken inte av... Drygt!!!
Åkte hem men hamnade bakom en allvarlig trafikolycka så jag blev stående bra länge, var inte hemma förrens 01.00 typ, somnade 01.30 för att gå upp 05.45 för att åka till Gekås, Ullared på lördagmorgon.. Herregud var trött jag va, men kom dit typ 08.15 å fick stå i kö för att komma in. Skulle dit med Gill som hade mannen med sig så det blev att de gick åt ett håll å jag fick gå åt ett eget håll, så jag gick själv hela dagen, jättetråkigt!!!
Shoppade lite saker, som man alltid lyckas med då man åker dit, men inget onödigt faktiskt.. Så duktig var jag denna gången...
Vila fick ett fint mjukt vildsvin som hon älskar!!! Och som alla andra vovvar oxå vill ha.... De fick ben istället...

På vägen hem åkte jag förbi J som var till Ullared för ett par veckor sedan å hon hade handlat tändkuber till mig då, de använder man när man gör eld i kaminen...  Hade ingen aning om det å blev jätteglad då jag fick dem av henne. Tack snälla snälla J.... Och tack för en trevlig kväll i fredags =)
Hem å somnade på soffan efter middagen som älskade mannen fixat med innan jag kom hem, han är bara för bäst!!!
Idag tar jag det bara lugnt då jag inte mår nå bra, antar att det är en kombination med mycket bilåkande, konsert, lite sömn å mycket shopping.
Glömde ju säga att jag var ner till Malmö t&r på fredagen oxå.... Hej å hå!!!

TJINGELING PÅ ER ALLA!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Lämna Gizze i Torslanda ??? .. Hur bara vågar du ???

Hemma hos oss sitter han inte i hallen, utan ligger på soffryggstödet, sover och spanar :)



Hur hinner du med allt ??? .. Du är ju värre än mej när jag är i farten, men det tar på krafterna !!!



Så kul att J fick titta på Winnerbäck .. det är ju en av dina favvisar, tillsammans med Kent :))



Ullared skulle jag oxå behöva åka till snart .. kanske du ska hänga på :) då kan vi ju gå åt samma håll :)



Kramizar på Er alla från oss i Hällis !!

2009-11-01 @ 17:45:09
URL: http://www,mydogs.se
Postat av: Johanna

TACK SNÄLLA RARA SARA FÖR EN TOPPEN JULKLAPP OCH EN KANONKVÄLL!!!!!

2009-11-01 @ 21:02:44
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: A-C

Tack för de snälla orden! :D Vad det gäller Mydog så vet jag faktiskt inte. Har inte orkat tänka på det än. Jag antar att du ska dit. Tävla? Jag ska visst tävla freestyle på stora sthlm, vem som nu kom på den knäppa idén =/ Och med tanke på hur katastrof-dåligt det kommer gå med sönderstressad hund och så, så borde man kanske ta sig till mydog för miljöträningens skull iaf... Måste fundera på saken. Men det skulle va väääldigt skoj att ses! :D Kram!

2009-11-05 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0