Allt är lugnt....

Har varit lite förkyld ett par dagar men hoppas att jag är på bättringsvägen nu.... Inte skoj å vara täppt i näsan å ont i halsen, man orkar liksom inte göra så mycket.. Vilket kanske inte är meningen när man är sjuk :P

Annars går mina tankar till J just nu, jag finns om det är något... Det vet du!!!

Klämde sönder fingret lite gjorde jag igår oxå, envis som jag är så skulle jag ha upp agilitytältet en sista gång inför vintern för att kolla så det inte var något fukt eller annat knas med det, det vinglade till och mitt finger var i vägen typ... Inte bra inte, är man blond så är man.. :D

Händer inte så mycket annars, kanske att det blir en tävling till i år, Bjuv... Vore skoj oisf är det Gizze och Vila som får tävla... Tänk om Gizze kunde få en agilitypinne, då är han uppflyttad till klass 3, vid typ 5½ års ålder... HAHAHAHA.. Denna lilla underbara papillon som ger mig gråa hår, syns det på mitt huvud eller??? :D

Fint väder har det varit några dagar vilket är skönt men det märks att det är höst nu, massa löv som byter färg, vissa som faller osv osv... Det är väl bara att ta fram krattan om ett par dagar å börja det härliga jobbet med tomten, GAH!!

Nej, nu är det prommis med vovvarna som gäller... I det underbart härliga vädret...
Förresten fick H igång min dator igår, i ett par minuter sen började den leva sitt liv igen, tjuter å väsnas.. Vill ha tillbaka den nu!!!! Får väl lämna in den ändå... =(

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Både förkyld och ont i fingret? HÄR! räcker fram en koppvarmt te med honung och blåser på fingret Känns det bättre nu?

Vill också till Bjuv...eller nåt :)

Imorgon blir det träning.

2009-09-14 @ 21:14:41
Postat av: Chattis

När blir det Bjuv i så fall?? Kanske en övernattning på pensionat "Hardeknut"? Gizze har fångat Manges hjärta ska du tro. Han pratar om den store/lille pappisen ;) Jobba nu inte för mycket på egen hand,de blir ju bara blodbad ;)

Kramiz Skåneligan

2009-09-15 @ 10:05:13
Postat av: Sara

Hej chattis!!

Bjuv är den 3:e okt.... Så vet ni...

Så hans intresse för Simma har svalnat lite?? =) =) =)

kram

2009-09-15 @ 11:10:41
Postat av: Monica

Så bra att du är up to date :)

Men som sagt....har det med hårfärgen att göra tro? *flinar elakt*

2009-09-15 @ 14:22:03
Postat av: Monica

Ja men kunde ju inte skriva något mer "elakt" för du är ju trots allt väldigt söööööt :)

SILVER TILL SVERIGE!!!! Lag small!!!

http://www.livestream.com/Agilitymasterskap

2009-09-19 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0