Kaos

Ja, de senaste dagarna har det varit rent ut sagt kaos i min blogg och jag vill inte ha något mer med det att göra. Hamnade mitt i fast jag inte ville... Så slutsnackat om det i min blogg....

Nu glömmer vi det å går vidare för idag har jag staplat ved, japp... Först rev jag en radda med staplad ved för att sedan stapla upp den igen och nu blev det så himla mycket bättre.. Men jag är inte klar på långa vägar... fast jag hoppas att det inte rasar igen (för det kan jag lova att det gjort X antal gånger) för nu får det vara nog.... Man blir ju aldrig klar med den där sabla veden.. För köper man ved så man har för flera år framöver då blir det mycket att stapla...

Hundarna har inte gjort mycket, varken igår eller idag... Men jag tror inte det gör så mycket...
På fredag är det lite träning tänkte jag, fast bara en lätt för på lördag ska vi tävla, alla utom Ajax ska vara med... Och även på söndag är det tävling, årets sista för oss i team Ö.... Vila och jag ska åka till Eslöv, 4 klass 1 igen... Jag menar det gick ju så j-a bra sist vi körde 4 klass 1 lopp, NOT!!! :P Hehehe, förresten ska hela ligan följa, alla vovvar å H.. Min älskade man som förstår mig =) =) =) Han förstår varför man åker kl 3 på en söndag morgon, ca 30 mil enkel väg för att springa 4 lopp på ca 1 minut långa och sen åka hem.. Ja just det, det kommer säkert vara dåligt väder oxå, men min man han förstår mig och följer gäääärna med.... HAHAHAHA!!!!

Men som sagt så är tävlingsäsongen över sen å vi alla får en välförtjänt "vila".....

God natt på er alla!!

TJINGELING!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Det kanske finns en stapla-ved-så-det-inte-rasar-kurs? Det vore väl något att satsa på i höst? :)

2009-09-02 @ 08:57:48
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Chattis

Kanske jag hinner att träffa er i Eslöv ; ) ska ju som sagt på kustvandring dagen innan o det är galej på kvällen :o . Vi hörs Kramiz

2009-09-02 @ 11:55:08
Postat av: johanna

tja, råkade svara i min egen blogg haha,, aa de e inte kul me hugo, men som sagt han har de bättre nu, ja tror han gav upp de sista, han va helt skev. Men vi fick den sista tiden tillsammans iaf =) Zpike e bra, för han gör så ja g inte hinner tänka så mycket, ett riktigt litet busfrö =) ja e hemma mest hela tiden så de e bara o höra av dig om du har vägarna förbi kramen

2009-09-02 @ 13:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/jimmysmamma
Postat av: Carina o B&T

Bästa beslutet du har fattat :)

Som jag sa till dej igår så har jag INTE fått min ved ännu inför vintern .. så om du har problem så kan du komma hit till mej så ska jag lära dej hur man staplar ved ... HA HA !! .. Jag visar och Du staplar !! ... Visst va det en bra ide ??? :)

(Jag förtränger vintern OCH ved Än så länge)



Carina o B&T

2009-09-02 @ 18:36:08
URL: http://mydogs.se
Postat av: Monica

Ska du med ut och hoppa i vattenpölar? Det gjorde jag förut med några grannbarn....och det var faktiskt jättekul :)

2009-09-03 @ 20:31:57
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Monica

Tittade nyss på filmen från Tidaholm. Vila är som ett gelehallon i starten :) Tänk att hon lyckades med det som ingen annan hund har gjort tidigare s Men hon tog DÄCKET iaf och fint väder var det också.

2009-09-07 @ 11:12:50
URL: http://trollborder.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas att vi ses snart igen och att det snart lossnar för våra små DAMP-dogs!



Ha det bäst!!!



Stor KRAM, Madde med flock

2009-09-08 @ 22:14:03
URL: http://lovemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0