När allt bara fungerade....

Nu ska jag berätta för er alla att jag har haft ett par helvetes dagar, kommer inte skriva något om vad som hänt här men det är därför som jag varit borta från bloggen ett litet tag...

Men idag tog jag mig i skinnet å gick upp tidigt och stack iväg för att träna lite å idag var det en sådan där dag då allt bara stämde med fröken BC, världens duktigaste =) hund som inte rev ett hinder, lyssnade på allt, jag menar verkligen allt... Vi hade tom publik idag, en farbor på traktor spanade lite på oss under sin kafferast :P
Vila var så himla taggad, vilket hon iofs alltid är men nu var hon taggad på ett lite lugnare å focuserat sätt.. Känslan i mitt hjärta var enormt idag... Å ingen kan ta ifrån mig den känslan.... Duktiga duktiga tjej!!!



Gizze var rolig idag, får sig alltid ett gott skratt med denna hund, även gråa hår =) Helt tokig i godiset han fick idag, vanligt tråkigt torrfoder, hahaha, han är rolig som sagt... Hoppade tight idag å det hör inte till vanligheten med denna gosse, så duktig så... Bytte som en tok in i slalom å det var inga problem för honom, gungan satt som en smäck idag, långt ut å då ner, inget hoppande för tidigt här inte.... :O

Simma har börjat med en sak som är lite irriterande men tydligen taggande för henne, HON SKÄLLER när hon springer... Har hon väl aldrig gjort förr, men tydligen så funkar det för henne... För taggad utan dess like var hon idag... Knas-damen...

Å lilla Ajax sprang på bra idag, han gjorde tom gungan bra idag... Stackarn har verkligen hemska minnen med gungan, men vi kämpar på å det verkar som att det hemska ha släppt lite iaf...

Hann med å springa på stan idag oxå, tillsammans med alla andra miljoners människor som fått lön... Har köpt dop-present till Gills lilla tös.... Så nu äntligen är det gjort, bättre sent än aldrig... =)

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Så jäkla kul att läsa att det lossnat för "Tokfia"

Jag VET vad det beror på !! ... Du har käkat tillräckligt med TOY !!!! .. ha ha

Nu ska jag och TinTin åka och tävla .. :)

Igår hittade han bromspedalen, så vi får hoppas att han även idag vet var den sitter :)

Carina o vovvsen

2009-09-26 @ 06:58:54
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Frida

Va roligt att läsa att allt går så bra lilla Vila =)

Hörs snart.

KRAM

2009-09-27 @ 10:55:40
Postat av: johanna

Morsning i stugan =)

De känns bättre nu o med lillen på 4 ben så går de framåt, ett riktigt busfrö som man aldrig får stopp på =) men de ordnar sig väl, ville man ha BC så får man väl lära sig att hantera de med, men ett dopp i grytan me han hade inte vart fel så man fick sova ett par timmar =P

O med den på 2 e de bara bra, han tycket ju fyrbeningen e lite jobbig, men busar med han som en galning =) hoppas allt e bra med er med ! kraaaam

2009-09-27 @ 12:18:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jimmysmamma
Postat av: Carina o B&T

Visst är den snygg ?? :(

Det blev inget Touch telefon nu,utan en "vanlig" med OLED skärm istället

Men vad tror du hände ?? Jo,jag sitter där och pekar på skärmen och vill flytta om grejer .. klockan vill jag ha ner i högra hörnet .. det går ju inte !!!

Vilken vanemänniska man blir

Det blev en Samsung S7350 .. deras nya mobil, som enligt rekommendationer ska vara riktigt bra och snabb ... får väl se hur lång tid det tar innan jag slutar och peka på skärmen :).. saknar Widgen, som var så lätttillgänglig, men det går fort som attan att skriva SMS igen :)

/Carina o B&T

ps. du kanske vet någon som vill ha en Pekskärmstelefon .. den är GRATIS !! :)

2009-09-29 @ 16:39:34
URL: http://www.mydogs.se
Postat av: Åsa & Lovis

Tack, det blir jag jätteglad över att höra!

2009-09-29 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0